Blij van. Suljo wordt de volgendequote:Op zaterdag 12 november 2016 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die presteert al het hele jaar als een draak. Het volgende slachtoffer van de Premier League.
Geen finale gehaald en verloor het kwapificatie tournooiquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat scheelt, van mij mogen er wel wat meer types als Price bij komen. Waarom doet Smith niet mee? Ziek? Teveel gezopen? Geen zin? Blessure aan zn teen?
Opmerkelijk. Maar Smith zit toch in de top 10 bij de pdc? Of misschien nu iets erbuiten. Maar dat zegt dus niet dat je je automatisch kwali, best pittig. Meen me idd te herinneren dat Durrant vorig jaar de nr 1 en miss wel wereldkampioen bij de BDO was, maar zich niet kon kwalificeren voor dit toernooi.quote:
Zo werkt dat niet bij GSOD, daarom is het ook een leuk toernooiquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Maar Smith zit toch in de top 10 bij de pdc? Of misschien nu iets erbuiten. Maar dat zegt dus niet dat je je automatisch kwali, best pittig. Meen me idd te herinneren dat Durrant vorig jaar de nr 1 en miss wel wereldkampioen bij de BDO was, maar ze niet kon kwalificeren voor dit toernooi.
Ja, mee eens. Vorig jaar mocht good old Andy Fordham meedoen. Genoot ervan om hem weer te zien! Al had ik ook wel een gevoel van medelijden...quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij GSOD, daarom is het ook een leuk toernooi
https://en.wikipedia.org/wiki/2016_Grand_Slam_of_Darts
Hij won ook nog een potje. Dat was genotquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Vorig jaar mocht good old Andy Fordham meedoen. Genoot ervan om hem weer te zien! Al had ik ook wel een gevoel van medelijden...
Is dat alweer 1 jaar geleden?!quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Vorig jaar mocht good old Andy Fordham meedoen. Genoot ervan om hem weer te zien! Al had ik ook wel een gevoel van medelijden...
Ja eerste wedstrijd geloof ik. Toen gooide hij nog best wat goede scores. De rest van zijn wedstrijden waren erg droevig. Die man zal niet heel lang leven.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij won ook nog een potje. Dat was genot
Telt mee. Voor de eerste xquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja eerste wedstrijd geloof ik. Toen gooide hij nog best wat goede scores. De rest van zijn wedstrijden waren erg droevig. Die man zal niet heel lang leven.
Telt dit toernooi mee voor de Order of Merit of kan dat niet omdat er bdo'ers meedoen?
Nee, dit toernooi is 4x per jaarquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:23 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Is dat alweer 1 jaar geleden?!
Sowquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ted is pijnlijk slecht.
zien we hem niet meer op een podium van enig belang helaasquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow
Maar dat maakt eigenlijk niet uit
Die gaan we echt missenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:30 schreef luckass het volgende:
[..]
zien we hem niet meer op een podium van enig belang helaas
Heb jij aandelen in Glenn Durrant?quote:
Begrijpelijk dat jij die vraag stelt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
Hebben we eigenlijk al een negendartser van een BDO'er gezien op dit toernooi?
Wat maakt het ook uit eigenlijk jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat jij die vraag stelt.
Ik heb uberhaupt al heel lang geen negendarter meer live gezien (sorry dit is niet lullig bedoeld)quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
Hebben we eigenlijk al een negendartser van een BDO'er gezien op dit toernooi?
Morgen mis ik naar alle waarschijnlijkheid de middagsessiequote:Op zaterdag 12 november 2016 23:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt al heel lang geen negendarter meer live gezien (sorry dit is niet lullig bedoeld)
Ik denk dat iedereen in dit topic Durrant wel kent hoorquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:37 schreef clavier het volgende:
Dit gemiddelde is normaal voor Durrant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |