Ik heb mij geėrgerd aan zijn houding. Respectloosheid naar een nieuw niveau getild, chapeau...quote:Op zondag 13 november 2016 01:56 schreef Thomas-sama het volgende:
Van Gerwen bosmongool, denkt dat ie iedereen kan schofferen
twitter:OfficialPDC twitterde op zondag 13-11-2016 om 00:08:45Martin Adams makes his way to the stage in Wolverhampton!#SinghaGSOD https://t.co/SrIknaiYZ9 reageer retweet
Ik heb een werkende stream.quote:Op zondag 13 november 2016 14:06 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Iemand een wel werkende stream?
Ja.quote:Op zondag 13 november 2016 14:13 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Met volledig beeld? Want ik zit nu met zo'n 50% van het scherm, helaas.
Ik snap niet dat mensen voor zo'n figuur kunnen juichen.quote:Op zondag 13 november 2016 11:58 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik heb mij geėrgerd aan zijn houding. Respectloosheid naar een nieuw niveau getild, chapeau...
Wat deed hij dan?quote:Op zondag 13 november 2016 11:58 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik heb mij geėrgerd aan zijn houding. Respectloosheid naar een nieuw niveau getild, chapeau...
Ik ben heel erg benieuwd naar de partij tegen Barney.quote:
Ergerde zich aan het feit dat Adams lachend aan de oche stond.quote:
Hij kan hij dat zien dan?quote:Op zondag 13 november 2016 14:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd naar de partij tegen Barney.
[..]
Ergerde zich aan het feit dat Adams lachend aan de oche stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |