abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166809381
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 20:25 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]

Ga huilen bij je dominee.
Ben je in staat om hier degelijke argumenten neer te plempen of ben je daar te emotioneel voor vanwege de sombere vooruitzichten voor de liberale en multiculturele identiteitspolitiek in Europa?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_166810219
quote:
5s.gif Op maandag 21 november 2016 20:31 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ben je in staat om hier degelijke argumenten neer te plempen of ben je daar te emotioneel voor vanwege de sombere vooruitzichten voor de liberale en multiculturele identiteitspolitiek in Europa?
Als autist begrijp je natuurlijk niet goed wat emotie is en kun je het ook niet herkennen, maar ik ben niet emotioneel.
pi_166810426
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2016 20:53 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]

Als autist begrijp je natuurlijk niet goed wat emotie is en kun je het ook niet herkennen, maar ik ben niet emotioneel.
Als dit daadwerkelijk het beste is wat jij inhoudelijk hebt toe te voegen aan deze discussie dan zie ik jouw toekomst ook vrij somber in.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_166810538
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 20:59 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Als dit daadwerkelijk het beste is wat jij inhoudelijk hebt toe te voegen aan deze discussie dan zie ik jouw toekomst ook vrij somber in.
Volgens mij vroeg je of ik te emotioneel was, daar krijg je antwoord op. Ik weet niet of dat een discussie waard is.
  woensdag 23 november 2016 @ 19:10:06 #105
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166853731
domme kk racisten hier op fok zeg de tering :') dat dit getolereerd word. Zelfs de mod is een openlijke racist.

http://www.clickhole.com/(...)ate-group-then--4610
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_167114932
In navolging van deze klacht is er dus vrijdagavond bij de Mc Donalds Beurs? tijdens een daar gehouden Sinterklaas en zwarte Piet intochtje met kinderen een beveiliger door een vrouwelijke anti-zwarte Piet demonstrante, die stennis schopte op die typische negroide wijze, in de hand gebeten waar de afdrukken nog in waren te zien toen hij haar naar buiten probeerde te begeleiden.

Madam vond dat de beveiliger die zwarte pieten eruit moest gooien ( neel, ze eiste het!) en toen de beveiliger in all redelijkheidhaar duidelijk probeerde te maken dat dit een kinderfeest en Nederland is en zij onnodig hier iets eist, en op hoge toon, werd gelijk de racisme kaart getrokken en begon zij te schreeuwen dat de beveiliger die zelf van buitenlandse afkomst is, een racist was omdat hij niet deed wat zij eiste. En toen hij haar zachtjes probeerde naar buiten te begeleiden was het gelijk: " raak mij niet aan...ik heb mijn rechten blabla en begon zij om zich heen te slaan. "

Haar gezicht en personalia is inmiddels bekend en uitgezocht en bij haar werkgever is dit ook inmiddels ook bekend en zij is inmiddels de wacht aangezegd en van wat ik begrepen heb zat zij ook nog in haar proeftijd dus 1 en 1 is 2 vrees ik voor haar.

En zo heurt 't!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2016 12:04:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')