Die zie ik eerder in de basis verschijnen dan Mkhitaryan, maar kan ook Lingard zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zit toch gewoon op het bankje de laatste tijd?
Zelfs de topwedstrijden zijn eigenlijk altijd niveauloos.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies mijn wedstrijden in de Eredivisie gewoon uit, dan valt het voor mij persoonlijk reuze mee.
Mkhitaryan zal daar ook wel weg willen, heeft maar weinig gespeeld daar. Die Lingard vind ik niet veel overigens, misschien een leuke speler voor Ajax of PSV maar toch geen Man Utd niveau kom op.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zie ik eerder in de basis verschijnen dan Mkhitaryan, maar kan ook Lingard zijn.
Je moet je verwachtingen ook wel bijstellen ja, en er vooral wat spanning bij voelen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs de topwedstrijden zijn eigenlijk altijd niveauloos.
En nee, ik geloof niet dat een middenmoter dan "leuk" speelt.
Omdat ze vaak behoudend als de kolere spelen, iig PSV en Feyenoord.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs de topwedstrijden zijn eigenlijk altijd niveauloos.
Dat mag. Ik heb vrijdag naar Sparta - Heerenveen gekeken en dat was allerminst saai.quote:En nee, ik geloof niet dat een middenmoter dan "leuk" speelt.
Ik heb ongeveer 33% van feyenoord gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je moet je verwachtingen ook wel bijstellen ja, en er vooral wat spanning bij voelen.
Was het goed?quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat mag. Ik heb vrijdag naar Sparta - Heerenveen gekeken en dat was allerminst saai.
Ajax is dit seizoen wel een stuk leuker om naar te kijken dan voorgaande jaren, er gaat wel veel fout maar dat hoort er wel bij.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 33% van feyenoord gezien.
2 keer ajax.
1 keer psv.
Dat vind ik al een hele zit.
Welke wedstrijden heb je dit jaar gezien van Ajax? Feyenoord-Ajax waren ze dramatisch ja en verder?quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax is wel het dieptepunt qua saaiheid de wedstrijden die ik zag.
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij vlagen speelde Sparta prima voetbal.
Welke wedstrijden heb je dan gezien? Feyenoord - Ajax en?quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax is wel het dieptepunt qua saaiheid de wedstrijden die ik zag.
Ergens in het begin.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke wedstrijden heb je dit jaar gezien van Ajax? Feyenoord-Ajax waren ze dramatisch ja en verder?
Sparta heeft best een leuke jeugdopleiding met spelers die kunnen doorgroeien. Sympathiek clubje ook wel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Dan zouden die spelers namelijk niet bij Sparta spelen.
Totaal niet sympathiek.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sparta heeft best een leuke jeugdopleiding met spelers die kunnen doorgroeien. Sympathiek clubje ook wel.
Sinds wanneer is dat verplicht? Het is nota bene voor 95% een verzameling spelers die vorig seizoen nog in de Jupiler League speelde en momenteel gaan ze heel goed mee in de Eredivisie. Ja, het zegt wat over de Eredivisie maar niet dat ze er niets van kunnen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Dan zouden die spelers namelijk niet bij Sparta spelen.
Ja toen stond het betonmiddenveld nog opgesteld. Sinds de bekerwedstrijd half september zijn er wat wijzingen doorgevoerd waardoor het een stuk beter is geworden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ergens in het begin.
Dat was slecht zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |