quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
sinds ik door JC de grond in werd gestampt door een foto
gaat dat ook niet gebeuren
Nee, ook niet echt actief mee bezig. Why?quote:
Ach, over 2 jaar kan zijn macht al flink ingeperkt worden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Trump wilde president worden, niet zijn campagnebeloftes nakomen.
Ik ben daar zo slecht in. Zou alleen weten wanneer jij hoi zegtquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe ik er uit zie he. Hoe herken je me anders
Zomaar.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ook niet echt actief mee bezig. Why?
jij nog samen met je vriendin?quote:
Trump is ook geen echte Republikein, dus ik heb wel goede hoop dat hij (na wat wennen en nadat er een paar overstag zijn gegaan) een beetje van beide partijen kan gaan doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, over 2 jaar kan zijn macht al flink ingeperkt worden.
Zag speech van Obama samen met Trump en die laatste zat daar toch een beetje als een verlegen lulletje naast. Obama was publiek ijzersterk.
2 meter, gezet, vieze hipster baard en x benenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben daar zo slecht in. Zou alleen weten wanneer jij hoi zegt
Misschien kan je moeder als gastspreker de Hello bespreken als geïnteresseerde van het continent.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inso wat dacht je van een meet met een leuk aantal politieke stellingen en een bespreking van de Hello
Tijd voor de wallquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trump is ook geen echte Republikein, dus ik heb wel goede hoop dat hij (na wat wennen en nadat er een paar overstag zijn gegaan) een beetje van beide partijen kan gaan doen.
dan nodigen we jc niet uitquote:
ga weg gekquote:
Dat kan elke venhuuzenaar zijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
2 meter, gezet, vieze hipster baard en x benen
Doe normaal manquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:13 schreef Typisch het volgende:
georgina verbaan is wel aantrekkelijk
einde bericht
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij was de enige met positieve reactie ja
Mijn vader gaat nu naar Malta om zijn Engels bij te spijkeren, waarschijnlijk was hij jaloers op het hoge niveau van mijn moeder.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kan je moeder als gastspreker de Hello bespreken als geïnteresseerde van het continent.
wat zei fokkie danquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij was de enige met positieve reactie ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |