SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2016 23:25:58 ]
Ik ook niet, 30 keer dezelfde britneys op de radio, geef mij maar t alternatieve, dit is baas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ken de underground, met bekende muziek heb ik niet zoveel.
Ja, ik was positief verrast. Er komt nog een response uiteraard. Ik moet mijn denkhoed even opzettenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heeft Moiratje mn boodschap doorgegeven, ouwe darmragger?
Nou ik weet het wel... jij gaat weer een keer draaien hieroquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik was positief verrast. Er komt nog een response uiteraard. Ik moet mijn denkhoed even opzetten
Rotterdamse Bubble. Vorige week een bliksembezoekje aan Rotterdam gebracht.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou ik weet het wel... jij gaat weer een keer draaien hiero
Wat smoke je? dikke amesia hier.
Piet draait!quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je draait zoals gewoonlijk weer puik
Bedankt alvast.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, dan houdt Piet er een bijzonder puike muzieksmaak op na.
Maar ik zal je ééééén ding vertellen....quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:24 schreef Monopoly het volgende:
Jullie denken misschien dat ik lazerus ben.....
Waarom? Ik zit op mijn gemak maffe muziek te draaien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:24 schreef Monopoly het volgende:
Jullie denken misschien dat ik lazerus ben.....
Zo gaat het eeeeeeellkuuuuhhhhh dagquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar ik zal je ééééén ding vertellen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |