Ja, wij hebben ook echt maar heel weinig pieten 2.0. Kleine stapjes, straks worden ze in elkaar geslagenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoorde ook al dat ze bij de intocht maar 20% roetveegpieten deden. Best weinig nav al dat gezeur.
Gooi je wel eens expres pepernoten in kinderen hun gezicht? dat zou echt mijn guilty pleasure zijn.
Hahahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook echt maar heel weinig pieten 2.0. Kleine stapjes, straks worden ze in elkaar geslagenwel Den Haag he
.
Hehehehe, nee dat mag écht niet. Het is best wel heel erg streng. We gooien wel vaak pepernoten bij huizen naar binnen, zo hard mogelijk. Dat mag ook absoluuuuut niet
![]()
maar doen we dan nog wel stiekem.
Maar het aantal kinderen wat je in je handen geduwd krijgt voor een mooie foto en dat dat kind dan meteen begint te janken is hoog genoeg![]()
hahaha ja echt geweldigquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaik zou dat ook echt doen
of bij mensen in de nek gooien enzo
Janken ze bij jou ook? ondanks je schattigheid?
Wil pics zienquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha ja echt geweldig
Ja, erg hemaar ik zie er wel eckt uit al een negertje wellicht. Beetje dikke lippen en dan met die lippenstift, net echt
![]()
Haha Noel is pissig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
tyf op joh met je kut smileyoverload
hele hand vol kruidnoten en harde harten snoepjes gooienquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoorde ook al dat ze bij de intocht maar 20% roetveegpieten deden. Best weinig nav al dat gezeur.
Gooi je wel eens expres pepernoten in kinderen hun gezicht? dat zou echt mijn guilty pleasure zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
WHYquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
De sint met zijn grote lange staf.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:35 schreef Crack_ het volgende:
10000 bootjes met kindjes op het water, allemaal voor mij. Nee grapje, die pieten boeien kinderen eigenlijk niet zo veel. Alleen de pepernoten en Sinterklaas is boeiend
Haha ja die hartjes zo vol op de bakkesquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:37 schreef wise het volgende:
[..]
hele hand vol kruidnoten en harde harten snoepjes gooien
[ afbeelding ]
Hoor ik je bij Haags nooit over.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
waar negeer ik jou nou? Het enige wat ik zie is dat je hey liefje tegen Dima zegt, was dat tegen mij?!quote:
Als negerin dan he.quote:
Top.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Wow,quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
crack_quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |