quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mijne is inmiddels 97 en aardig dement.
en heeft er ook geen zin meer in..
quote:Een van de grootste afdelingen van de Ku Klux Klan (KKK) heeft een feestparade aangekondigd om de overwinning van Donald Trump te vieren. De bijeenkomst zou plaatsvinden op 3 december.
Mijn oma ook, echt half vijf 's ochtends ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn oma overleed ook vrij vroeg, was maar goed ook. Gewoon dement, heeft toch geen zin meer. Wilde zelf ook niet meer
Godver.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn oma ook, echt half vijf 's ochtends ofzo.
nja, als ik het zo zie, dan hoef ik die leeftijd niet te halen..quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar 97 is ook wel een mooie leeftijd.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Dat zullen wss 50 mensen zijn.quote:
Zit wel in de familie dus. Leukquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus geen grap, zo gaat het elke keer.Tenzij ik eerst had gebeld zoals nu maar dat gebeurd niet vaak.
roetveegpiet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Morgenochtend om zes uur klaar staan om pietje te worden![]()
whiee
Wanneer?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je negeerde me, vond ik lelijk.
nee, ik ben gewoon normaal piet. Onze piet 2.0 is zwart maar dan wat doffer zwart en heeft geen afrohaar maar zwart glad haar. Ik vind helemaal prima, wilde ook wel 2.0 zijn maar hadden ze al genoegquote:
Niet anders dan normaal dusquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt mega lelijk als pietje, maar wel blij en schattig.![]()
Hoorde ook al dat ze bij de intocht maar 20% roetveegpieten deden. Best weinig nav al dat gezeur.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wanneer?
[..]
nee, ik ben gewoon normaal piet. Onze piet 2.0 is zwart maar dan wat doffer zwart en heeft geen afrohaar maar zwart glad haar. Ik vind helemaal prima, wilde ook wel 2.0 zijn maar hadden ze al genoeg.
Nou niet overdrijven hequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet anders dan normaal dus
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |