Lekker passief-agressief ditquote:
Gewoon, ben bezorgd om jequote:
Ja dat denk ik inmiddels ook, gisteravond ook al paar keer gebeld.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien is ze niet thuis
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat denk ik inmiddels ook, gisteravond ook al paar keer gebeld.Belde ze terug, had ik telefoon niet bij me. Pff
Logicaquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Hehe ze belde mij terug. Ik zo ja ik kom zo met een vriendin, ze ziet er wel beetje apart uit. Groen haar enz.
"Laat haar maar een muts opzetten".Oude mensen.
hahaahquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Hehe ze belde mij terug. Ik zo ja ik kom zo met een vriendin, ze ziet er wel beetje apart uit. Groen haar enz.
"Laat haar maar een muts opzetten".Oude mensen.
Meestal als oma mij belt dan gaat het zo:quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef Catkiller het volgende:
Ik ook niet, als mijn oma belt is het tijd om de ghostbusters te bellen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meestal als oma mij belt dan gaat het zo:
- Hoi met Ama
- Oh hoi, je bent de apotheek niet
- Klopt oma
- Oké doei
Serieus geen grap, zo gaat het elke keer.quote:
Ze associeert je iig al wel met druksquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
- Hoi met Ama
- Klopt oma
- Oké doei
denk niet dat mn oma me nog herkentquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
- Hoi met Ama
- Klopt oma
- Oké doei
Hehe.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze associeert je iig al wel met druks
knap hoor
Oh dat is ook wel sneu.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat mn oma me nog herkent
de mijne is inmiddels 97 en aardig dement.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel sneu.Mijn oma is voor iemand van 91 nog geestelijk goed bij verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |