Hehequote:
Ja wel erg hoorquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Same, wij hebben twee vriezers. Eentje combi met koelkast en dan nog grote buiten in de "schuur" die we hebben omgebouwd als tweede keuken
quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe. Nouja meer zo'n hamstertje werd ik. Wil alles tegelijk hebben, gaat nergens over
Vast geen dr.oetker idd.quote:
Ja vaak wel ;')quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wel erg hoorweenie hoe dat bij jullie zit maar van te veel had ik geen idee meer dat ik t had
Familiediner houdenquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vaak wel ;')
Mn moeder heeft sws fucking veel vlees in de vriezer vis kopen we fresh meestal.
Echt weet zeker dt we over de vriezers verdeeld 200/300+ euro aan vlees hebben liggen alleen al
Drama als vriezer kapot gaat dan
Echt huiliequote:Op vrijdag 11 november 2016 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vaak wel ;')
Mn moeder heeft sws fucking veel vlees in de vriezer vis kopen we fresh meestal.
Echt weet zeker dt we over de vriezers verdeeld 200/300+ euro aan vlees hebben liggen alleen al
Drama als vriezer kapot gaat dan
Shit man sorry ik ga alquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou je bek
Ben bezig met een gesprek, zie je dat niet. Bah zeg, onruststoker
Hmm nee niet echt boeiende dingen. Daar?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekend, dank u wel. Nog iets op planning vandaag?
Net terug na gesprek met een bedrijf, ging best aardig maar hebben geen vacatures voor me nu helaasquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt boeiende dingen. Daar?
Ohquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net terug na gesprek met een bedrijf, ging best aardig maar hebben geen vacatures voor me nu helaas
Jups, even afwachten maar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhDat is wel jammer, hopelijk hebben ze binnenkort wel een plekje voor je
Zit je in het gips ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huge is wel beetje traag, wacht nog op mn kopje thee
Dat is ondertussen waarschijnlijk koudquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huge is wel beetje traag, wacht nog op mn kopje thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |