De man was een groot, uniek artiest met een indrukwekkend oeuvre.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:01 schreef Ulx het volgende:
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-37946654
De man had best mooie liedjes.
Verklaartquote:Op vrijdag 11 november 2016 03:32 schreef Eviljane het volgende:
Dit verklaardt waarschijnlijk ook dat het zo lang duurde met het accepteren van de nobelprijs..
Mooie link. Straks even kijken en luisteren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 04:14 schreef Kijkertje het volgende:
Hoorde het net op de radio![]()
Hier een docu van de BBC over zijn leven met veel nummers, oude filmpjes, interviews en anekdotes. Een prachtig tijdsbeeld
De man had humor. Laatst zag ik hem weer op tv in een interview, weet niet meer in welk kader. Heerlijke zelfspot.quote:Op vrijdag 11 november 2016 04:28 schreef Ulx het volgende:
Een van zijn nummers die ik echt vaak luisterde indertijd. Give me crack and anal sex. Tja, waarom ook niet?
Sowieso alle nummers van The Future. Zeker als soundtrack voor Natural Born Killersquote:Op vrijdag 11 november 2016 04:28 schreef Ulx het volgende:
Een van zijn nummers die ik echt vaak luisterde indertijd. Give me crack and anal sex. Tja, waarom ook niet?
Was toch Bob Dylan die de prijs had gewonnen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:32 schreef Eviljane het volgende:
Dit verklaardt waarschijnlijk ook dat het zo lang duurde met het accepteren van de nobelprijs..
Leuk he, alcohol drinken?quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:06 schreef Thezappa het volgende:
Laat Matthijs het maar niet horen..5 dagen lang.. en nu hebben we weer een band die lijkt op Cohen..uit de 2 e wereld oorlog 1 overlevende Cohen..2 kunstgebitten samen
Oewww lennnnnn
En bij DWDD zijn ze al sinds woensdag in een rouwstemming.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:06 schreef Thezappa het volgende:
Laat Matthijs het maar niet horen..5 dagen lang.. en nu hebben we weer een band die lijkt op Cohen..uit de 2 e wereld oorlog 1 overlevende Cohen..2 kunstgebitten samen
Oewww lennnnnn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |