Dat is een verwijt dat je iedereen kunt maken!quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:05 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik krijg - met alle respect - met name hier de indruk dat Braddie graag het werk wil doen wat hij zelf wil.
Geen speld tussen te krijgen, maar wij weten beide dat er een verschil is tussen 'iedereen' en Bradleyquote:Op dinsdag 15 november 2016 14:13 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dat is een verwijt dat je iedereen kunt maken!
Je bent aangenomen bij dat VR-bedrijf? Gefeliciteerd in dat geval ... ! Dat ging toch over koerierswerk nietwaar?quote:
Zo goed als! Ik zit nu in de Whatsapp groepquote:Op dinsdag 15 november 2016 16:39 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Je bent aangenomen bij dat VR-bedrijf? Gefeliciteerd in dat geval ... ! Dat ging toch over koerierswerk nietwaar?
Nou dat is wel heel overdrevenquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:23 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
[..]
HAHAHA zie hem nu pas, tranen over mijn wangen!
Wat ben jij negatief zeg.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik krijg - met alle respect - met name hier de indruk dat Braddie graag het werk wil doen wat hij zelf wil. Dat is dus koerierswerk en dat begrijp ik wel want dat is toch een stuk aantrekkelijker doorgaans dan werk in de productie of magazijn. Dat het een onderbetaalde bijbaan is lijkt iedereen zich te realiseren behalve Bradley.
Maar ik krijg straks waarschijnlijk weer het verwijt dat ik te negatief ben dus zal er verder wel over op houden.
Koerier bij een VR-bedrijf? Hoe werkt dat dan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo goed als! Ik zit nu in de Whatsapp groep
Ging inderdaad over koerierswerk, maar ik kan er eventueel als mij dat interessant / leuk lijkt ook aan de slag (full-time) Als brillenvouwer, maar daar kwam ik later nog op terug, werk er sowieso tot Juni zei 'ie ook, dus die zekerheid heb ik wel.
Ik moet de brilletjes die ze moeten vouwen ophalen, en soms ook de gevouwen brilletjes wegbrengen. Ene keer is dat in Amsterdam, dan in Leiden, dan in Brussel, ik noem maar wat.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Koerier bij een VR-bedrijf? Hoe werkt dat dan?
En wat is dat toch met die whatsapp groepen op het werk. Lijkt wel dat ze overal een whatsapp groep hebben en als je erin zit hoor je erbij? Of hoe zit dat?
Jep gebruik ik, zat ik inderdaad zelf ook al aan te denken om het zo te doen zodat ik niets misquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
Gebruik je whatsapp web? Als je twee tabbladen tegelijk open kan hebben staan zie je daarmee al gauw wanneer de opdrachtgever aan het typen is en kun je je reactie alvast klaarzetten.
Je kan geen 2 tabbladen met whatsapp web tegelijk open hebben staan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
Gebruik je whatsapp web? Als je twee tabbladen tegelijk open kan hebben staan zie je daarmee al gauw wanneer de opdrachtgever aan het typen is en kun je je reactie alvast klaarzetten.
Heb je niet gevraagd tussen welke tijden de meeste orders worden gegeven?quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik zorg wel dat ik dagelijks rond een uur of 8 9 wakker ben
Gewoon whatsapp meldingen loeihard zetten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
nee want dat verschilt te erg zei ie om daar echt uitsluitsel over te geven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je niet gevraagd tussen welke tijden de meeste orders worden gegeven?
Ja hoor. voor zo'n karig "salaris" ook nog eens piketdiensten draaien om werk te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Geen harde grenzen wellicht, maar een indicatie toch wel?quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
nee want dat verschilt te erg zei ie om daar echt uitsluitsel over te geven.
Dat juich ik toe! Ik vind het alleen sneu voor je dat je dit werk hebt gekozen.Snel weer door als je eruit gehaald hebt wat je erin zocht!quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ach man loop niet zo te miepen.
Dankquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:32 schreef Elan het volgende:
Gefeliciteerd Braddie
Hoeveel mensen zitten er in die groep dan??
En krijg je per uur of per rit uitbetaald? Om hoeveel ritten per dag of week gaat het, weet je dat al?
Wel realistisch negatiefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |