Sorry, soms heb ik mijn uitbarstingen niet onder controle en dan ga ik te diep.quote:
Ik zie je vanavond wel weer in de livestreamquote:Op maandag 14 november 2016 01:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh en gangsters, voorlopig geen streams meer, ik roep het al een poos natuurlijk he, dan die dag wel, en dan die dag niet en dan tóch beide dagen wel
Maar ik ga oprecht minderen met het streamen, en niet een beetje minder ook.
Ik geloof je nietquote:Op maandag 14 november 2016 01:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh en gangsters, voorlopig geen streams meer, ik roep het al een poos natuurlijk he, dan die dag wel, en dan die dag niet en dan tóch beide dagen wel
Hij begon vandaag toch?quote:Op maandag 14 november 2016 10:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Hoe gaat het met je werk? Inmiddels al wat klussen gereden aangezien we weer een week verder zijn?
Ik geloof hier uiteraard niks vanquote:Op maandag 14 november 2016 01:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2016 12:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik geloof hier uiteraard niks van
En toch is het zo.quote:
Ik zit nog niet in die Whatsapp groepquote:Op maandag 14 november 2016 13:19 schreef PimD het volgende:
Waarom heb je nog geen ritjes gereden? Zit je nog steeds niet in de Whatsapp groep of ben je te laat als er een ritje wordt gepost?
Maar heb je wel een whatsapp gehad? En hoeveel mensen zitten er in die groep?quote:Op maandag 14 november 2016 14:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee duidelijk.
Anyways, vandaag waarschijnlijk geen vlog.
Had gehoopt dat ik wel vanuit het koerieren een filmpje kon opnemen, maar goed
Dan is het misschien een optie om contact met ze op te nemen en te zeggen: ''Hé, waar blijft die toevoeging.''.quote:Op maandag 14 november 2016 14:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ook niet, heb nog niets gehoord..
Geen Whatsapp van ze gehad nog.
Al lang en breed gedaan, via Facebook wat gestuurd, maar er gebeurd vrij weinigquote:Op maandag 14 november 2016 14:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dan is het misschien een optie om contact met ze op te nemen en te zeggen: ''Hé, waar blijft die toevoeging.''.
Daaruit maak ik op dat je nieuwe ''werkgever'' het werk zelf niet al te serieus neemt, dus waarom zouden wij, jouw jobcoach en jij dat wel moeten doen?quote:Op maandag 14 november 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Al lang en breed gedaan, via Facebook wat gestuurd, maar er gebeurd vrij weinig
quote:Op maandag 14 november 2016 14:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben net door ze gebeld, ze konden mij niet op Whatsapp toevoegen, vreemd want dit nummer ben ik wel op bereikbaar.
Heb die kerel zelf maar een berichtje gestuurd, op Whatsapp en nu sta ik er bij hem wel in zegt 'ie.
Anyways, morgen sollicitatie, en dan zou ik zodra er een opdracht is meteen kunnen scheuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |