quote:Op zondag 13 november 2016 13:46 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Leuk hoor!!
Hier een mooie gif voor je topic![]()
[ afbeelding ]
Dan ist wel te hopen dat ze meekijktquote:Op zondag 13 november 2016 16:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee, ga ik vanavond in de stream doen maat
Ik verwacht een video met uitlegquote:Op zondag 13 november 2016 17:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
GODVERDOMME, LEON RUSSELL OVERLEDEN KUT KUT KUT KUT KUT 2016
Ga je nog live Braad? Of is de stream van vanavond afgelast?quote:Op zondag 13 november 2016 19:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
EDIT: Ik ga pas later streamen, eerst ff zorgen dat ik mezelf een beetje oke ga voelen, ben verrot.
Yeah!quote:Op zondag 13 november 2016 22:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.youtube.com/c/BradgeTV/live
Eens, je speelt als een baas Braad! Je zou Dire Straits nog een keer doen...quote:Op zondag 13 november 2016 13:42 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Kwam dit filmpje van je tegen, maar jezus kan jij vet keyboard spelen man.
Dik respect![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2016 17:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Chroestjov, er komt voor jou een speciale video aan trouwens.
Wow diepzinnigquote:Op maandag 14 november 2016 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nice, inmiddels al 3x bekeken.
Echter was het nog mooier geweest als de zomerse rondleiding door Vreeland ook nog online had gestaan, dan zou het een hedendaags portret van Vreeland zijn geworden met als centrale thema de verschillende seizoenen waarbij de overgang tussen seizoenen symbool staat voor het veelzijdige Vreeland dat continu in beweging is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |