quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:12 schreef Toto69 het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes.
Met grote trots presenteer ik u, mijn eerste cartoonserie.
Starring: Petjesmeneren, Braddie, Deezertje, mama Braddie en de Twingo.
Geluid even wat harder zetten, dat is niet heel erg hard namelijk.
Disclaimer: Alles is getekend in Microsoft Paint.
Godverdomme jammer van dat watermerk in het midden.
Enjoy!
Laaguhquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:12 schreef Toto69 het volgende:
Enjoy!
Als ze in de HMH stonden heb ik net Braddie live gezien.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
HMH of doen jullie intiemere setting vanavond?
Crap, ik heb een vraag gesteld en ben t daarna helemaal weer vergeten. Ik bedoelde van type koffie/tosti video's die je gemaakt had.quote:Ja dat kan je doen, weet alleen niet of ik er wat mee doe, ben niet zo van de food challenges en dat soort dingen.
Vind je dit niet een beetje sneu worden?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:12 schreef Toto69 het volgende:
Enjoy!
Gossie daar is onze zuurpruim weerquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dit niet een beetje sneu worden?
Kost jullie serieus helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:28 schreef chroestjov het volgende:
Wat kost het eigenlijk om de Bromkatten op te laten draven om wat deuntjes te spelen? Of is het allemaal een vrij filantropische aangelegenheid?
Zeer goed!quote:
kun je als aftrekpost gebruiken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:28 schreef chroestjov het volgende:
Wat kost het eigenlijk om de Bromkatten op te laten draven om wat deuntjes te spelen? Of is het allemaal een vrij filantropische aangelegenheid?
om je vervolgens laveloos te zuipenquote:Op zaterdag 12 november 2016 03:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kost jullie serieus helemaal niks.
Is er bier? Dan komen we.
wat vond je van braddie als vrouwquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
de tering, was pas half 4 thuis joh
Was een referentie naar Taken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
Bijzonder
Ik ging vooral stuk om dat stuk met m`n moeder
Ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 04:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
om je vervolgens laveloos te zuipen
The real rock & roll lifestylequote:Op zaterdag 12 november 2016 03:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
degene die mee was om te filmen heeft te veel gedronken en is door 2 beveiligers naar buiten getild.
EDITquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:25 schreef DoubleDip het volgende:
Vervelend.
Wat vindt hij ervan dat dit nu op internet staat? Krijgen we nu nog meer petjesmeneer taferelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |