heb je iets van een linkje? Is dit bv bij de decathlon te koop ofzo?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:28 schreef LazyDave het volgende:
Thermosokken en andere thermokleding?
heb je iets van een link waar ik dit kan vinden. Waar haal jij deze kledij bv?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Base layer:merinowol
Midlayer: fleece of polartec
Toplayer: thermoball/dons/fiberball en het liefst redelijk waterdicht, waterkolom van minimaal 10.000mm
Nee, sorry. Zelf ben ik op zoek naar thermosokken i.v.m. wintertenen, dus als je iets vind van goede kwaliteit (geen Action) dan houd ik mij aanbevolen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
heb je iets van een linkje? Is dit bv bij de decathlon te koop ofzo?
Ik ga morgen even zoekenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Nee, sorry. Zelf ben ik op zoek naar thermosokken i.v.m. wintertenen, dus als je iets vind van goede kwaliteit (geen Action) dan houd ik mij aanbevolen.
alleen sta ik nu vaak stil voor foto's. Als de foto's schieten kan ik wel wat bewegen voor mijn part "in place joggen" ofzoquote:Op donderdag 10 november 2016 22:58 schreef RRuben het volgende:
Gewoon wat je normaal hier in Nederland draagt met misschien nog wat thermo spul. Paar jaar terug was het in Nederland (Drenthe) ook -17 toen ik in de ochtend naar school moest. Viel best wel mee
Decathlon heeft nu de hele wintersport collectie hangen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
heb je iets van een linkje? Is dit bv bij de decathlon te koop ofzo?
nice, mijn telefoon heeft ook handschoen modusquote:Op donderdag 10 november 2016 23:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Decathlon heeft nu de hele wintersport collectie hangen.
Van die dunne handschoenen, voor onder je dikke handschoenen. Sommige kun je je telefoon mee bedienen.
ik ga naar oekrainequote:Op donderdag 10 november 2016 23:19 schreef Basp1 het volgende:
Koop die spullen gewoon in Rusland ipv die decathlon meuk.
In de winkels in de oekraine zullen ze veel meer spul hebben voor de kou dan hier. Toen ik een paar jaar geleden door rusland ging heb ik ook in een grote supermarkt een paar warme snowboots gekocht.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ga naar oekraineen wil het niet laten afhangen van het laatste moment tbh. Het hoeft ook geen decathlon meuk te zijn, als je iets anders hebt ook prima !
-20 dan heb je minstens zoiets nodigquote:Op donderdag 10 november 2016 22:36 schreef Michielos het volgende:
Let ook op, ik moet ook foto's maken, denk dat mijn voeten belangrijk zijn om warm te houden (-20) en algemeen ook
Je moet dan vooral oppassen als je weer warme ruimtes ingaat met je camera. Dan kan aan de binnenkant condensvorming optreden. Dus in je tas laten en langzaam op laten warmenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:34 schreef Michielos het volgende:
Denk dat mijn camera en lenzen verrassend veel kunnen hebben qua temperaturen, tegen straling ben ik voorbereid, het is enkel kleding waar ik over twijfel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |