Ik wilde een bq m10 plaatsen met ubuntu os.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:41 schreef dimmak het volgende:
Waarom zet je er geen bluetooth radio in zodat je tablet daar verbinding mee kan maken? Ideaal icm Android Auto binnenkort.
Die tablet heeft ook bluetooth toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:49 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ik wilde een bq m10 plaatsen met ubuntu os.
Dan kan ik met convergence mijn telefoon besturen via de tablet, ook wel handig i.c.m navigatie enzo.
Ja kloptquote:Op donderdag 10 november 2016 16:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die tablet heeft ook bluetooth toch?
Ik wil geen autoradio plaatsen, alleen het dock station voor de tablet.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:51 schreef Fer het volgende:
bluetooth autoradio of carkit plaatsen.
Klopt maar zou het geluid via hdmi niet mooier zijn?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:56 schreef kree het volgende:
Je kunt toch gewoon de jack output naar de versterker leggen?
Meest makkelijke oplossing in ieder geval.
Goed dat is digitaal, maar betwijfel of je heel veel verschil gaat horen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:57 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Klopt maar zou het geluid via hdmi niet mooier zijn?
Ok bedankt.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Goed dat is digitaal, maar betwijfel of je heel veel verschil gaat horen eerlijk gezegd.
Volume regel ik via de tablet, net zoals de bass e.d.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:10 schreef Fer het volgende:
Hdmi -> rca converter of DAC kost vaak net zo duur als een goedkope radio en dan heb je nog geen volumeknop. Bluetooth is tegenwoordig ook bijna lossless en van goede kwaliteit.
Of 'n bt-jackplug of iets dergelijks. Zal ook best in tulpversie bestaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:15 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Volume regel ik via de tablet, net zoals de bass e.d.
Via Bluetooth zou nog beter zijn maar dan moet ik een versterker met Bluetooth hebben.
Topquote:Op donderdag 10 november 2016 17:55 schreef Fer het volgende:
http://store.accusafe.nl/(...)ooth-4-0-upgrade-kit
quote:Op donderdag 10 november 2016 16:57 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Klopt maar zou het geluid via hdmi niet mooier zijn?
Alsof dat uitmaakt als het uiteindelijk omgezet wordt in een analoogsignaal. Hoogstens als je dure apparatuur met een hoogwaardige DAC gebruikt.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Goed dat is digitaal, maar betwijfel of je heel veel verschil gaat horen eerlijk gezegd.
Jij hebt dus geen goud vergulde connectoren op je tractor?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:54 schreef Fer het volgende:
Alsof het allemaal iets uitmaakt in die lawaaiige oude camper.
Ik gebruik nu een aux kabel van m'n telefoon naar de radio en ik ben tevreden over het geluid.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:42 schreef vaduz het volgende:
[..]
[..]
Alsof dat uitmaakt als het uiteindelijk omgezet wordt in een analoogsignaal. Hoogstens als je dure apparatuur met een hoogwaardige DAC gebruikt.
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:10 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ik gebruik nu een aux kabel van m'n telefoon naar de radio en ik ben tevreden over het geluid.
Oh ja dynamoruis, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:23 schreef pwmh82 het volgende:
En een serie 12v laadsnoeren en een paar glaszekeringen reserve en hopelijk voor jou niet al teveel dynamoruis door die laadsnoeren...
Ja als ik mijn telefoon aan het opladen ben en tegelijkertijd audio luister dan krijg ik ook ruis.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:33 schreef pwmh82 het volgende:
Constant plus maar dan wel met ene schakelaar ertussen zodat het toch uit kan als het nodig is?
Je gaat een laadsnoer voor je tablet nodig hebben en eentje voor je telefoon en mijn ervaring is dat ruis dan toch wel kan optreden bij afspelen van audio. Maar das een kwestie van proberen denk ik.
dan pak je toch gewoon een mini of midi setje met een aux erop? ben je meteen klaar. Heb je nog een remote ook.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:27 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ja als ik mijn telefoon aan het opladen ben en tegelijkertijd audio luister dan krijg ik ook ruis.
Aangezien het een camper is komt er ook 220 volt in en misschien kan ik de boel dan beter op 220 aansluiten.
Net wat jij zegt, kwestie van proberen.
Remote heb ik via m'n telefoon.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dan pak je toch gewoon een mini of midi setje met een aux erop? ben je meteen klaar. Heb je nog een remote ook.
Aan de andere kant heb je met een 12v install weer dat als je stilstaat, je het contact aan moet laten om audio te kunnen spelen. Je kunt het natuurlijk ook buiten het contact om zetten, maar dat is dan weer niet klojo-proofquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:06 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Remote heb ik via m'n telefoon.
Het probleem is dat ik dan alleen muziek heb als de omvormer aan staat.
Het kan natuurlijk wel maar liever via 12 volt.
Ik ga het eerst op 12 volt proberen en als ik dan te veel ruis heb op 220 volt.
ja dat kan eventueel via de accessoiresstand, of een schakelaar op het dashboard.quote:Op zaterdag 12 november 2016 07:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je met een 12v install weer dat als je stilstaat, je het contact aan moet laten om audio te kunnen spelen. Je kunt het natuurlijk ook buiten het contact om zetten, maar dat is dan weer niet klojo-proof
Bedankt voor de tip maar vanaf juli volgend jaar worden de roaming kosten zo goed als afgeschaftquote:Op maandag 14 november 2016 16:24 schreef mrPanerai het volgende:
Hou je ook je data verbruik in de gaten, zeker als je ff naar het buitenland gaat?
lees de kleine lettertjes.. komt wel degelijk een limiet/fair use shizzle op.quote:Op maandag 14 november 2016 16:54 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip maar vanaf juli volgend jaar worden de roaming kosten zo goed als afgeschaft
Ja klopt ik heb het gelezen maar zover als ik weet zijn ze er nog niet helemaal over uit wat de fair use policy is.quote:Op maandag 14 november 2016 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lees de kleine lettertjes.. komt wel degelijk een limiet/fair use shizzle op.
ik hang voor mijn werk heel vaak over de grens, maar ik ga daar gewoon gezeik mee krijgen denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |