Bedankt Tinusquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Het kutte aan poulesysteem is wel dat je ook drie keer naar types als Dolan en White zit te gluren

Ik dacht ik meld het evenquote:

Klopt. Ik zap ook weer ffquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht ik meld het even
Die post kan overigens onmogelijk minder interessant zijn dan deze wedstrijd

Mis je toch weer spektakel, onderbreken ze het partijtje evenquote:

Mocht het je echt teveel worden mag je altijd even bij me komen uithuilenquote:

Ik zie wel ff 2x rood bij Albanie. Waarom onderbraken ze dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mis je toch weer spektakel, onderbreken ze het partijtje even

Niemand die het weetquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie wel ff 2x rood bij Albanie. Waarom onderbraken ze dan?

Gelukkig heb ik geen vrachtwagenchauffeur om de hoekquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:07 schreef Slobeend het volgende:
White is de vrachtwagenchauffeur bij je om de hoek.

Die man in een regenjas die alleen door een speeltuin loopt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:07 schreef Slobeend het volgende:
White is de vrachtwagenchauffeur bij je om de hoek.

Dat was jij alquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die man in een regenjas die alleen door een speeltuin loopt.

quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Zo en nu voor altijd optyfen van mijn beeldscherm Webster. Ga maar weer lekker verder op de vloer, voor altijd.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Het kutte aan poulesysteem is wel dat je ook drie keer naar types als Dolan en White zit te gluren

Ok spreek je later he.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Kijk totaal niet graag naar Benito dus deze sla ik even over. Grt.

Tot zo Slobquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Kijk totaal niet graag naar Benito dus deze sla ik even over. Grt.

De 14 en 9 waren omgewisseld.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie wel ff 2x rood bij Albanie. Waarom onderbraken ze dan?

is toch zo'n figuurtje uit Harry Potter?quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Misschien moeten we hem wel Dobby gaan noemen

Deed ik al Frits.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Misschien moeten we hem wel Dobby gaan noemen

Nee Star Warsquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:28 schreef luckass het volgende:
[..]
is toch zo'n figuurtje uit Harry Potter?

quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:28 schreef luckass het volgende:
[..]
is toch zo'n figuurtje uit Harry Potter?

Oh sorry Fredquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deed ik al Frits.
Als er 4 Nederlanders doorgaan krijgen we weer HOLLANDSE AVOND aids.

Die valt reuze mee na wat we eerder vanavond aanschouwd hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zet stream aan en eerste wat ik zie is gluurworp van Kapsalon Ben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |