Veel melk drinken beste Taglianoquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:46 schreef Tagliano het volgende:
Waarom zijn Smith zijn knieën eigenlijk nog niet volledig naar de tyfus met zo'n houding
Dat wilde ik dus vanmorgenquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel melk drinken beste Tagliano
Die hebben 348 keer gezegd dat ze naar Sky 4 gaan ivm interlandvoetbalquote:
Ah wacht ik snap m al. Er is zo Kroatië - IJsland op Sky..quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stream op unibet werkt gewoon
OH HOUD JE BEKquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hebben 348 keer gezegd dat ze naar Sky 4 gaan ivm interlandvoetbal
quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:30 schreef Slobeend het volgende:
Waarom doet een Wesley Harms of een Richard Veenstra niet mee?
Dit komt niet echt sterk over als ik net naar prutspotjes heb zitten kijken van Waites en Jeff Smirg. Noppert was erg goed.quote:
En Hughes niet te vergeten, wat een instorting. Man man manquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit komt niet echt sterk over als ik net naar prutspotjes heb zitten kijken van Waites en Jeff Smirg. Noppert was erg goed.
Dan lult Arjanquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:38 schreef GwaiLow het volgende:
Huh Adams al zolang geleden? Vorig jaar deed hij ook mee toch? Arjan zegt dat t al zolang geleden is
Jaartje kan ook lang zijn, ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:38 schreef GwaiLow het volgende:
Huh Adams al zolang geleden? Vorig jaar deed hij ook mee toch? Arjan zegt dat t al zolang geleden is
Die was ooit al veel dikker.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Hopp begint ook goede vetjes te ontwikkelen zeg
Dolan, het is een aardige vent maar hij staat me niet aan in zn wedstrijden. Go Max!quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Dolan komt nog langzamer op dan dat hij gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |