Hij speelde gewoon een beetje met Price.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna had Van den Bergh een ultiem college choken gegeven.
Poeper0rz heeft Evetts nog ontdekt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu een flopshow tussen Whitlock en Evetts (die kent u niet).
Vast in een bordeel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Poeper0rz heeft Evetts nog ontdekt.
Je klinkt als Co Stompé, die weet ook niet wat hij zegt. #nofiquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Suljovic is te goed, maar Noppert gooit gewoon oké.
Ik ben schaamteloos gekleurd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Je klinkt als Co Stompé, die weet ook niet wat hij zegt. #nofi
Hoop dat hij verliest. Ik wil verrassingen zien dit toernooi.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben schaamteloos gekleurd.
#NoSuljovicNoParty
Het jammere aan veel verrassingen zijn dat ze in de rondes erna vaak aangeschoten wild zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoop dat hij verliest. Ik wil verrassingen zien dit toernooi.
Al zou dit nog niet eens een hele grote verrassing zijn.
Ik had geen gunfactor bij Keegan. Had een te zure kop.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het jammere aan veel verrassingen zijn dat ze in de rondes erna vaak aangeschoten wild zijn.
Al deed Keegan Brown het meer dan prima ook nadat hij Van Barneveld stunde.
Incesthoofd, had ie.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had geen gunfactor bij Keegan. Had een te zure kop.
Dat zou echt in en in triest zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens schijnt Kyle Anderson visaproblemen te hebben. Vooralsnog is het WK voor hem niet in gevaar maar wel de PC Finals over twee weken. Gerucht gaat dat ze niet volgens de ranking dan Hamilton doorschuiven als n65 van de Pro Tour ranking, maar dat ze direct Taylor (die niet in de top 64 staat) op de plek van Kyle Anderson willen zetten. Tralalala.
Absoluutquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De Suljovic-fanbase is teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |