Nou nou daar heeft ie niet van terug hoor.. Phoe phoe!quote:Op donderdag 10 november 2016 11:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wil jij stiekem ook op de lijst?
Net nog flink oorlog gevoerd op de plee, dus nee, ik kan niet eens op je lijst.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wil jij stiekem ook op de lijst?
Laat het niet weer gebeuren anders zet ik je er wel op!quote:Op donderdag 10 november 2016 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net nog flink oorlog gevoerd op de plee, dus nee, ik kan niet eens op je lijst.
Wie is dat?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:12 schreef hpeopjes het volgende:
Monidique. Of hoe die ook heet tegenwoordig.
Sylvanaquote:
Zal ik hem op 'de lijst' zetten?quote:
Nee, alles is geoorloofd als het over Sylvana Simons gaat.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zal ik hem in 'de lijst' zetten?
Eens, Sylvana is te dom om zelfstandig te schijten.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, alles is geoorloofd als het over Sylvana Simons gaat.
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:39 schreef Goldenrush het volgende:
- Donald Trump
- Donald Trump stemmers
quote:
Ik wil van jullie beide een onderbouwing van wat mij zo dom maakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De eerste twee ken ik niet goed genoeg om op de lijst te zetten.
Girly is natuurlijk te dom om te schijten, ik zal het in de OP zetten.
Krijg je niet.quote:Op zondag 13 november 2016 02:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil van jullie beide een onderbouwing van wat mij zo dom maakt.
Neuh, je bent de moeite niet waard anders stond je ook niet op 'de lijst'.quote:
Voila in drievoud:quote:Op zondag 13 november 2016 02:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil van jullie beide een onderbouwing van wat mij zo dom maakt.
Smoesjes.quote:Op zondag 13 november 2016 02:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, je bent de moeite niet waard anders stond je ook niet op 'de lijst'.
Ja heel erg...quote:Op zondag 13 november 2016 03:00 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Smoesjes.
Het steekt jou en menigeen dat ik als moslima de vloer aanveeg met jullie anti-Islam gebash in dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |