En boeddhisten in zekere zin.quote:Op zondag 13 november 2016 18:47 schreef Zolderkamer het volgende:
Enkel de rasta's zijn plausibel voor mij.. van hun god zijn tenminste gewoon bewegende beelden...
Trol jij je WC-papier ? Ik vouw.quote:Op zondag 13 november 2016 18:49 schreef Pharkus het volgende:
Ik zie hier een hoop mensen getrolled worden. Die zijn wat mij betreft het wc papier niet waard
Grappig. Mijn broer bezit bovenstaande eigenschappen. En dat terwijl hij meerdere keren per dag met zijn stomme harses naar het oosten ligt.quote:Op zondag 13 november 2016 06:33 schreef girlygirl8 het volgende:
Ongeloof is bedacht om mensen af te leiden van hun doel van bestaan, het kweekt de meest arrogante, egoïstische, narcistische, hebberige, laag bij de grond schepsels.
Succes man je hebt wel stalen ballen.quote:Op zondag 13 november 2016 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geloof alleen in mezelf. Ik ben de God in mijn eigen universum. Ik ben mezelf aan het testen in dit aardse bestaan. op fok!
Bij mij wordt het opgetrold geleverd. Valt niet tegen aan te vouwen.quote:
Ja, maar ik ben vrijgezel. Heb geen vrouw om te laten rollen.quote:Op zondag 13 november 2016 18:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bij mij wordt het opgetrold geleverd. Valt niet tegen aan te vouwen.
Maar je bent wel oud en wijs genoeg om de pot goed te hanteren bij het creeëren van een gefermenteerde besmeerde boterham.quote:Op zondag 13 november 2016 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben vrijgezel. Heb geen vrouw om te laten rollen.
hoe is jou kennis omtrent het laten gaan van stinkende uitwerpselen?quote:
Daar weet ik niet zo veel van. Ik heb dat uitbesteedquote:Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hoe is jou kennis omtrent het laten gaan van stinkende uitwerpselen?
Je eigen posts geweldig vinden. Die usersquote:Op zondag 13 november 2016 19:36 schreef Zolderkamer het volgende:
Diarree en alzheimer.. dat is pas naar...
Rennen als een gek.. maar je weet niet waarheen...
? Vanwege die PI die altijd op hetzelfde staat maar iig gebruikt word itt die van jou?quote:Op zondag 13 november 2016 20:36 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Je eigen posts geweldig vinden. Die usersook op de loser-lijst!
Koosvogels is nog voor rede vatbaar, verder heb je gelijk.quote:Op zondag 13 november 2016 18:39 schreef Tamabralski het volgende:
Gutmensch
GuusGeluk
99.999
KoosVogels
quote:Op zondag 13 november 2016 18:50 schreef 75020 het volgende:
[..]
Grappig. Mijn broer bezit bovenstaande eigenschappen. En dat terwijl hij meerdere keren per dag met zijn stomme harses naar het oosten ligt.
Het valt me trouwens op dat hebberigheid sowieso meer voorkomt bij moslims dan bij normale mensen. Het is dan ook niet voor niets dat ze zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Alles willen hebben en pakken wat niet van hun is.
Kortom. Je lult uit je nek.
Zelden zo hard gelachen om de domheid van een mensquote:Op zondag 13 november 2016 03:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, ik was al heel lang van mening dat je te dom bent om te schijten.
Ik zit hier met een big smile dat mag je best weten. Wat maak jij jezelf belachelijk niet te filmen gewoon.
Je eigen posts STANDAARD geweldig vindenquote:Op zondag 13 november 2016 20:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
? Vanwege die PI die altijd op hetzelfde staat maar iig gebruikt word itt die van jou?
Zeker weten..quote:Op zondag 13 november 2016 23:11 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Je eigen posts STANDAARD geweldig vinden
Voeg ze dan toe in je lijstje.quote:Op zondag 13 november 2016 21:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Koosvogels is nog voor rede vatbaar, verder heb je gelijk.
En terecht, wat een arrogante zak hooi die girlypenis.quote:Op zondag 13 november 2016 23:03 schreef ITrade het volgende:
[..]
Zelden zo hard gelachen om de domheid van een mens
Als je zoals KoosVogels blijft stemmen op VVD al ben je een libertarier. Dan kan rede je gewoon niet meer bereiken.quote:Op zondag 13 november 2016 21:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Koosvogels is nog voor rede vatbaar, verder heb je gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |