Ja, maar ook nogal dom.quote:
De users in de OP zijn echt dom. Post hieronder mensen die jij dom vindt.quote:
Eens, aan OP toegevoegd.quote:
ok nee dan weet ik het niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De users in de OP zijn echt dom. Post hieronder mensen die jij dom vindt.![]()
Die Nielsch is nog zo'n sukkeltje.
Geen haat, wat een godin ben je ook.quote:
lief van jouquote:Op woensdag 9 november 2016 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geen haat, wat een godin ben je ook.
quote:
Zeer zeker niet, ik heb net nog goed gescheten.quote:
Dat is sws een idioot, iedereen had een hekel aan hem dus nam hij maar een ander account. Kutvolk.quote:
Van wie ben jij een kloon dat je Remlof kent?quote:
De eerste twee ken ik niet goed genoeg om op de lijst te zetten.quote:
Eens.quote:
De FBI heeft z'n werk al gedaan voor me.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon dat je Remlof kent?
Jij bent toch niet te dom om te schijten?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:41 schreef DonaldTrump het volgende:
[..]
De FBI heeft z'n werk al gedaan voor me.
quote:
Mijn heldquote:
Bij Zeer twijfel ik. Vals is ie wel.quote:
Remlof, een van de legendarische intelligente oer-FOK!kersquote:
Spreek voor jezelf. Er zijn meer users die een hekel aan jou hebben dan aan Remlof.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is sws een idioot, iedereen had een hekel aan hem
Wie het zegt ?quote:Op donderdag 10 november 2016 00:15 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Minstens de helft van de moderatie van FOK! is te dom om te sgeiten.
Het mooie is dat jij sowieso niet weet WIE dat is.quote:
Ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 10 november 2016 05:39 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Als ik iemand aan had moeten wijzen die nog te dom is
I know, same shit here, behalve dan dat ik nooit 'zwakbegaafd' heb willen zijn maar goed.quote:Op donderdag 10 november 2016 05:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
Altijd al een keer zwakbegaafd willen zijn. Eens een keer aan de andere kant van hoogbegaafd.
Ik ben trouwens net niet hoogbegaafd. 129 getest. Dus net niet, story of my life.quote:Op donderdag 10 november 2016 06:50 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
I know, same shit here, behalve dan dat ik nooit 'zwakbegaafd' heb willen zijn maar goed.
De tegenhangers zijn dan ook laag- en hoogbegaafd, zwakbegaafd valt daar buiten, had je als "hoogbegaafde" moeten weten overigens hoor..
Goedemorgen verders!
Remlof, ben jij het?quote:
Wil jij stiekem ook op de lijst?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |