Die kunnen alleen iets met seks doen. Die ene dikke pijplippen en de ander heeft al een kindquote:Op woensdag 9 november 2016 20:42 schreef MissJ het volgende:
Is dit echt? Zijn ze echt zo extreem dom?
Te dom om nee te zeggenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:44 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Die kunnen alleen iets met seks doen. Die ene dikke pijplippen en de ander heeft al een kind
Het enige wat ze kunnen zouden ze juist niet moeten doen: voortplantenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:44 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Die kunnen alleen iets met seks doen. Die ene dikke pijplippen en de ander heeft al een kind
Daar hebben ze zelf nog nooit over nagedachtquote:Op woensdag 9 november 2016 20:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me iedere keer weer af hoe mensen zo dom kunnen zijn
Moet dit uitmakenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:03 schreef HansvanOchten het volgende:
Dit moet toch in scene zijn gezet.
Dan acteren ze die wezenloze blikken iig verdomde natuurgetrouw.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:03 schreef HansvanOchten het volgende:
Dit moet toch in scene zijn gezet.
quote:Op woensdag 30 november 2016 21:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ja deze dames zijn voor een ding goed.
Pompen!
Ze hebben ze in eerste instantie gelokt voor een zogenaamde bff-quiz, heb ik gelezen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:48 schreef Morrigan het volgende:
Ik vraag me af waar ze die lui vandaan halen. Lijkt mij sterk dat in de oproep staat:"Gezocht, koppels met weinig algemene kennis."
Hbo is allang niet meer wat het geweest is. Daarnaast verschillen de Hbo's onderling zwaar in niveau. Dat heb ik zelf aan den lijve mogen ondervinden.quote:Op donderdag 15 december 2016 04:36 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze hebben ze in eerste instantie gelokt voor een zogenaamde bff-quiz, heb ik gelezen.
Pas later werd gezegd dat de opnames voor Lekker Slim gebruikt zouden worden.
Een van die meisjes deed Hbo (Toerisme). In een andere uitzending zat er ook al een. Ligt de lat daar tegenwoordig zó laag?
Ik vind de mensen in het programma Oscarwaardig naturel overkomen, met die glazige blikken en zo, als het wél geacteerd zou zijn.
en zelfs hier volg je mequote:Op donderdag 15 december 2016 07:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hbo is allang niet meer wat het geweest is. Daarnaast verschillen de Hbo's onderling zwaar in niveau. Dat heb ik zelf aan den lijve mogen ondervinden.
De programmamakers zullen ook wel bewust alleen de domme antwoorden kiezen. Het zou best kunnen dat ze andere vragen wel wisten. Je krijgt zo best wel een vertekend beeld.quote:Op donderdag 15 december 2016 04:36 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze hebben ze in eerste instantie gelokt voor een zogenaamde bff-quiz, heb ik gelezen.
Pas later werd gezegd dat de opnames voor Lekker Slim gebruikt zouden worden.
Een van die meisjes deed Hbo (Toerisme). In een andere uitzending zat er ook al een. Ligt de lat daar tegenwoordig zó laag?
Ik vind de mensen in het programma Oscarwaardig naturel overkomen, met die glazige blikken en zo, als het wél geacteerd zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |