Nauwelijksquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:51 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Echt waar? Hier ook, echt bizar. Hopelijk normaliseert het ergens, en blijft de markt open voor starters.
De prijzen stijgen hier al sinds 2006 ofzo. Wij hebben in 4 jaar een klein appartement verdiend door prijsstijging. Erg tof op zich voor ons, maar starters komen de markt niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Oohquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:58 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd DaD!![]()
En ja, dat gevoel is heerlijkT. zei vandaag voor het eerst 'hou van jou mama. En Nijnie ook hou van jou.' Ik lag in een plasje op de grond
.
Wat tof dat peutertheater zo goed beviel Mabawa!
Haha ik welk liedje gaan we zingen voor sinterklaas Jan en Teun zetten in sint maarten sint maartenquote:Op zondag 13 november 2016 08:34 schreef Sylver_ het volgende:
Gefeliciteerd Dad!![]()
Nora vond de boeken over Saar (en Kas) ook erg leuk. En in dezelfde stijl nu over Anna.
Hier ging het concept van 'schoen zetten' nog niet helemaal goed.
Ik zei gisteren tegen Nora dat sinterklaas weer in het land is en dat ze haar schoen kan zetten en sint of piet er dan iets in zou doen.
Het was even stil, ze keek eens bedenkelijk en zei: '... Maar ik hou niet zo van wortel'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |