Hij wankelt wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn jongste zoon, die valt straks om van de slaap...
nee een grote poster. Jaren terug was zo ongeveer het eerste dat ik zag na aankomst een reuzehoofd van bill clinton op lax.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Cool komt er een levensgroot beeld in elke aankomsthal?
Huh issie verkozen tot rechter dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:55 schreef LXIV het volgende:
Hopelijk gaat hij snel korte metten maken met de mensen die hem tegengewerkt hebben. Te beginnen met het in de kerker gooien van Hillary! Dat heeft hij belooft!
Verderop staat een klein meisje heel fanatiek te zijn...quote:Op woensdag 9 november 2016 08:56 schreef bianconeri het volgende:
Wat een blunder dat ze bij zo'n speech zo'n klein kindje rechts van hem zetten.
Ze snappen toch wel dat dit overal gevolgd wordt? En dan zet je zo'n jonkie naast hem dat er geen bal van snapt, kleding aan heeft wat hem niet past en niet bij hem past. Alleen mee klapt als anderen klappen, dan heeft hij zoiets van: Oh ik moet nu dus klappen.
En hij staat er als een stoned dude, en hij gaapt de hele tijd.
Blunder.
Zat gisteren nog op de site van zowel Trump als Clinton te kijken. Trump heel duidelijk z'n standpunten en Clinton alleen maar dat ze Donald Trump niet isquote:Op woensdag 9 november 2016 08:56 schreef ShaoliN het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Die democraten hebben dit zooo hard verkloot.
Het deed me aan deze situatie denkenquote:
Nooit iets van gemerktquote:Op woensdag 9 november 2016 08:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
nee een grote poster. Jaren terug was zo ongeveer het eerste dat ik zag na aankomst een reuzehoofd van bill clinton op lax.
Overigens zou het me niet verbazen als Trump voor standbeelden gaat ipv posters
Hij heeft dat beloofd:quote:Op woensdag 9 november 2016 08:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Huh issie verkozen tot rechter dan?
Volgens The Daily Show zelfs in "Super Guantanamo"quote:Op woensdag 9 november 2016 08:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij heeft dat beloofd:
[ afbeelding ]
Vanwege een paar e-mails?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens The Daily Show zelfs in "Super Guantanamo"
Yep.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:01 schreef Maraca het volgende:
maar The Trump is nu toch ook de oudste president ooit?
Wacht maar af wat er boven water gaat komen. Stelletje wegkijkersquote:Op woensdag 9 november 2016 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanwege een paar e-mails?Man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |