Grofweg dezelfde bevolkingsgroep die Hitler aan de macht heeft geholpen, op democratische wijze.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Politieke correctheid was doorgeslagen, gewone man lang genegeerd door de elite.
En al die 'deskundigen' die we zagen op tv, die er allemaal mijlenver naast zatenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef Hathor het volgende:
Hey Beathoven, hoe zat dat ook alweer met die polls die sinds mensenheugenis gelijk hadden als het de Amerikaanse verkiezingen betrof?
Ga emigreren dan.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:05 schreef Kaji het volgende:
[..]
Ja we gaan de jaren 30 over doen. Wat een nachtmerrie dit.
Dan wordt de vice president toch gewoon president tot het einde van de termijn?quote:
Yep.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:07 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Dan wordt de vice president toch gewoon president tot het einde van de termijn?
Althans, dat gebeurde in House of Cards
Ik ben benieuwd. De strijd is wat dat betreft nog niet gestreden denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:07 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk om hun eigen hachje te redden voor het geval Clinton zou winnen.
Er staat een tocht in een open auto door Dallas op het programma?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. De strijd is wat dat betreft nog niet gestreden denk ik.
Maar ik voorspel dat hij geen 4 jaar volmaakt, ik denk dat hij met een jaar onder het gras ligt.
John F. Kennedy schijnt ook zijn termijn niet afgemaakt te hebben.quote:
Wat een lafaardquote:Op woensdag 9 november 2016 10:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
John F. Kennedy schijnt ook zijn termijn niet afgemaakt te hebben.
Ze hebben er 4 afgeschotenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
John F. Kennedy schijnt ook zijn termijn niet afgemaakt te hebben.
Die waren niet allemaal president.quote:
trump lijkt me niet die weg op te gaan, dat gaat hem alleen maar pijn doenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:09 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Wat GEWELDIG dat Trump gewonnen heeft. Nu Hillary nog gaan vervolgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar snap ik ook niks vanquote:Op woensdag 9 november 2016 10:12 schreef Aventura het volgende:
Wat ik wel naar vind is dat deze uitslag mensen in bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk aanzwengelt om te kiezen op Wilders en Le Pen.
Democraten geven een hoop uit. Kijk hoe de staatsschuld stijgt onder Obama.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:12 schreef Aventura het volgende:
Waar ik wel aan moet denken is, we doen nu net of dit de ergst denkbare president is. Kijk eens naar de rokende puinhopen van Bush, na acht jaar Clinton. Dit is gewoon de normale golfbeweging in de USA, republikeinen die slopen en democraten die opbouwen, in een eindeloze cyclus. Ik gok dat Trump wel nare dingen zal gaan doen, maar niet erger dan sommige van zijn voorgangers. Hebben we nu natuurlijk verder geen zak aan, maar is een gedachte die nu in mij opkomt. Wat ik wel naar vind is dat deze uitslag mensen in bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk aanzwengelt om te kiezen op Wilders en Le Pen.
Er zijn wel 4 presidenten doodgeschoten hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die waren niet allemaal president.
Maar die wilden wel allemaal dingen veranderen.
hoezo niet? Zij hebben het zelfde kiespubliek, de ietwat onwetende boze witte mannen en vrouwen, zijn er ook veel van in Europa.quote:
Wie nog meer behalve Lincoln en Kennedy?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn wel 4 presidenten doodgeschoten hoor.
Dat vind ik minder erg dan zo'n zinloze War on Terror, die netgens goed voor was. En niet alleen heel veel geld maar ook veel onschuldige levens heeft gekost.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Democraten geven een hoop uit. Kijk hoe de staatsschuld stijgt onder Obama.
oh die komt er welquote:Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef Voszje het volgende:
Hij zou toch ook een muur laten bouwen, op de grens met Mexico?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |