... dan in de reet van Donald Trump?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:21 schreef Elzies het volgende:
Die verzuurde gezichten bij de NOS.Ik had niet beter wakker kunnen worden.
Het volk sprak, het volk heeft gekozen.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
... dan in de reet van Donald Trump?
twitter:Nate_Cohn twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:57:22How to think about this election: white working class voters just decided to vote like a minority group. They're >40% of the electorate. reageer retweet
Aan de hand van de exit polls maakt Trump grote kans om te winnen. Florida (29) is naar hem gegaan en dat was de staat die hij in ieder geval nodig zou hebben om kans te maken om te winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:50 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde opblijven, werd gisteravond ziek. Naar bed en word hondns beroerd wakker. Ven ziek maar iemand die me kort bij wil praten ?
Trump wordt de volgende president van de VS. Clintons droom is in gruzelementen.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:50 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde opblijven, werd gisteravond ziek. Naar bed en word hondns beroerd wakker. Ven ziek maar iemand die me kort bij wil praten ?
Is Florida nu de ultieme crux ? Wie hem wint wordt het ?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
Aan de hand van de exit polls maakt Trump grote kans om te winnen. Florida (29) is naar hem gegaan en dat was de staat die hij in ieder geval nodig zou hebben om kans te maken om te winnen.
Echter, hier en daar wordt momenteel gezegd dat Floris too close to call is en dat het dus ook heel goed naar Hillary kan gaan (na hertelling).
De corrupte, kontendraaiende, elkaar baantjes gunnende politieke elite die eens een paar tikjes krijgt, niks mis mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
... dan in de reet van Donald Trump?
Dat zou kunnen, maar er zijn wel meer staten waar het heel dicht bij elkaar zit.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Florida nu de ultieme crux ? Wie hem wint wordt het ?
Ok Bedankt. Een Bish Gore scenario dus. Hopen dat ik even op kan blijvenquote:Op woensdag 9 november 2016 05:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar er zijn wel meer staten waar het heel dicht bij elkaar zit.
Zoals ze bij een talentenjacht zouden zeggen
"Er kan nog van alles gebeuren"
Stand is momenteel trouwens
Hillary (209) - Trump (244)
Dat wordt echt smullen komende tijd. Net ook die nederlandse baardhipster"man". Man, wat een volk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |