De rem gaat er nu volledig af en dit gaat een burgeroorlog worden mocht het Trump worden. Turkije is ook al half naar de kloten door een Trump kloontje.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:28 schreef VeX- het volgende:
Bij ons zou hij niet eens minister mogen zijn.
God, wat kansloos.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:38 schreef Jimbo het volgende:
stel trump wint, gaat de dollarkoers dan morgen ook niet omlaag?
Mike Pence is waarschijnlijk president in 2018.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De rem gaat er nu volledig af en dit gaat een burgeroorlog worden mocht het Trump worden. Turkije is ook al half naar de kloten door een Trump kloontje.
maak daar maar 2017 van, 2016 als ze een beetje opschietenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Mike Pence is waarschijnlijk president in 2018.
Ik ben wel benieuwd hoe de negers gaan reageren als Trump wint. Ik denk toch best wel boos. Kan een heet nachtje worden in Amerika.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:41 schreef Idisrom het volgende:
Ik erger aan de vooringenomenheid hier (al maandenlang in de NL berichtgeving) dat de Latino's per definitie op Clinton stemmen.
Trump gooide een paar maanden geleden al een proefballon op om Pence de rol van President te laten vervullen. Dus dat kan al eerder het geval zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Mike Pence is waarschijnlijk president in 2018.
Ik denk dat een trotse blanke schoolverlater de eerste stoot zal uitdelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe de negers gaan reageren als Trump wint. Ik denk toch best wel boos. Kan een heet nachtje worden in Amerika.
Trek het maar door naar de hele wereld. Menig econoom die een boekje open kan doen over de gevolgen van een debieltje aan het roer van het grootste schip op zee.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef VeX- het volgende:
Ik ben er gewoon echt een beetje ziek van.
Dat zo iemand als Trump president wordt is een enorme vlek op de Amerikaanse geschiedenis.
Maar ja, het domme volk heeft gekozen.
Als er steeds zo over jou gepraat wordt vanuit de elite, en er zo neer wordt gekeken op de 'laag opgeleide blanke man', dan krijg je dit soort reacties.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef VeX- het volgende:
Dat zo iemand als Trump president wordt is een enorme vlek op de Amerikaanse geschiedenis.
Alleen het kiesstelsel is discutabel omdat het voor kan komen dat je met meer stemmen kunt verliezen. Verder is dit gewoon democratie, het is niet slim vs dom. Het zijn 2 hele slechte kandidaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef VeX- het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen het kiesstelsel is discutabel omdat het voor kan komen dat je met meer stemmen kunt verliezen.
nou #wilders2017 dan maar vastquote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef opreis het volgende:
Iedereen had dit natuurlijk al aan kunnen zien komen. Overal in de wereld groeien politici als Trump en bv wilders in populariteit. Was een kwestie van tijd voor dat eentje ergens aan de macht kwam. Kan mooie testcase worden voor de rest van de wereld. Dan kan iedereen hier straks weer van leren als het fout gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |