quote:Op woensdag 9 november 2016 03:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit ook vooral, het kan ķf helemaal goed komen en trump is de baas die alles fixt.
OF
het gaat compleet fout en het hele land is binnen de kortste tijd naar de tyfus
Hoe dan ook, ik wil het zien!
als ik het internet mag geloven dan schijnt cali toch serieus nog wel eens naar rood te kunnen gaan...quote:Op woensdag 9 november 2016 03:50 schreef Frutsel het volgende:
Clinton op 104
Daar komt bij:
Hawaii 4
California 55
Oregon 7
Washington 12
Pennsylvania 20
Maine 4
Dat brengt: 102 stemmen erbij...
de rest is onzeker... Clinton heeft een serieus probleem denk ik
Dan zitten we hier nog wel ffquote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Physsic het volgende:
Volgens mij zijn ze in Florida gewoon opnieuw begonnen met tellen ofzo..![]()
Geloof ik niet...quote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik het internet mag geloven dan schijnt cali toch serieus nog wel eens naar rood te kunnen gaan...
twitter:fokkesukke twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:46:442016.... het Jaar van de Horrorclown.... reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef justarandomdude het volgende:
Trump 4 president en het is 9/11 in Europa?
Disaster!
Tsja ik zeg ook maar wat ik lees, heb dr verder de ballen verstand vanquote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geloof ik niet...
http://projects.fivethirt(...)forecast/california/
alles wijst op een normale dikke winst op de Democraten
quote:
nu al opgestaan? of voor morgenochtend?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:55 schreef Toefjes het volgende:
De wekker gezet, niet voor niks. Dit wordt vreselijk spannend
Normaal gaat de wekker kwart over 5. Na de uitslagen douchen en werkenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:56 schreef aleco99 het volgende:
[..]
nu al opgestaan? of voor morgenochtend?
Goedemorgen en welkom danquote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Normaal gaat de wekker kwart over 5. Na de uitslagen douchen en werken
ik ga zo toch echt maar slapenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Normaal gaat de wekker kwart over 5. Na de uitslagen douchen en werken
tofjesquote:Op woensdag 9 november 2016 03:55 schreef Toefjes het volgende:
De wekker gezet, niet voor niks. Dit wordt vreselijk spannend
Ik vraag me wel een beetje af waar dat nou op gebaseerd is, zoveel dramatische dingen zijn er volgens mij niet gebeurd het afgelopen half uur.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:04 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
en dan dalijk in 1x keihard omslaan![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik vraag me wel een beetje af waar dat nou op gebaseerd is, zoveel dramatische dingen zijn er volgens mij niet gebeurd het afgelopen half uur.
New Mexico naar Hillary volgens NOS
Wat zegt die wijzer nu?
Ik heb wel een beetje spijt dat ik geen geld op Trump heb gezet. Z'n odds waren erg hoogquote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
want er is ook weer wat bij trump bij
virginia wel weg
Ja, volgens mij is New Mexico nog helemaal niet voor Hillary. Dat zie ik in ieder geval nergens.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
want er is ook weer wat bij trump bij
virginia wel weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |