Volgens mij kan dat ja. Want als je aan Cindy vraagt om een oplap beurt dan zegt ze dat dat alleen kan als ie stuk is.quote:Op maandag 28 november 2016 13:27 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Meestal stopt de auto ruim voor het groepje vijanden. Ik weet eigenlijk niet of je auto beschadigd kan worden. Ik heb wel al een repairkit gekocht, maar dat is volgens mij voor een sidequest om een andere auto te repareren.
Nou, ik kwam bv na een paar quests terug, en toen zette die weer plekken op de kaart. Volgens mij waren dat niet dezelfde.quote:[..]
Meerdere malen? Is één keer praten niet genoeg?
Volgens mij is het meer uitgesteld omdat het gewoonweg niet af wasquote:Op maandag 28 november 2016 22:39 schreef Kyran het volgende:
Een game uitstellen tot om te voorkomen dat er grote patches moeten komen en dan op release dag al 15GB aan patches hebben
Nailed it Square!
de previewbuild die ik speelde in juli was na Duscea en die voelde ook niet af. En dat was de complete game, maar dan de toen laatste buildquote:Op maandag 28 november 2016 22:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer uitgesteld omdat het gewoonweg niet af was. Heb je de Duscea demo niet gespeeld?
Ja laat de Gamemania lekker rentenieren met jouw centjesquote:Op maandag 28 november 2016 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen is het eindelijk zover. Ik denk trouwens dat ik gewoon de Bart Smit in loop, dat scheelt negen euro met Gamemania en ik loop er langs.
Moet sowieso wel door naar Gamemania om mijn Switch aan te betalen en ik haal er ook de FFXV guide weg. Vind het alleen wel jammer dat die zwart is terwijl alle andere FF guides wit zijn. #combobreaker.
Ik heb graag nu al een preorder. Daarnaast is de console straks goedkoper als ik nu aanbetaal. Kan ik weer een game voor meenemen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 07:02 schreef Pheno het volgende:
Welk risico? Elke console die ik heb gepreorderd heb ik ook gekregen. Plus een hoop non-fanboys die de kat uit de boom gaan kijken. Eerst zien en dan geloven hoeveel en welke games er voor uitkomen
Level 30 al?quote:Op dinsdag 29 november 2016 10:26 schreef Dagger87 het volgende:
Er staat een level 54 midgarzolom voor me en ik kan hem niet ontwijken. Als ik tr dichtbij mn chocobo kom dan komt die rode balk boven en kan ik 'm niet berijden. Hmm. Ben zelf lvl 30.
Edit: oh kon er net om heen lopen.
Leuk spel is dit. Heel verslavend al die missies doen. Heb nu 18 uur gespeeld.
Mijn GameMania heeft m, net opgehaald.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:58 schreef Kyran het volgende:
Is de CE guide ergens op voorraad? Kan het online nietvinden.
Irritant he, als je wil spelen en stata te popelen met die disc in je PS4, en dan............. shit. Uur wachten,.quote:Op dinsdag 29 november 2016 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn GameMania heeft m, net opgehaald.
Ik vind trouwens zo'n 9gb patch echt klote. Waarom kan ik niet vooraf zelf een patch installeren? Xenoblade op WiiU had die optie wel.
de game al niet hebben voor releasequote:Op dinsdag 29 november 2016 07:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb graag nu al een preorder. Daarnaast is de console straks goedkoper als ik nu aanbetaal. Kan ik weer een game voor meenemen.
We gaan offtopic trouwens op deze FINAL FANTASY XV RELEASE DAG!
Kan er niks aan doen, komt bij de Square store zelf vandaan die van mijquote:Op dinsdag 29 november 2016 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
de game al niet hebben voor release
Het was net nog steeds uitdagend. Moet bij sommige gevechten nog steeds potions en elixers gebruiken voor ik dood ga tegen lvl 18 bazen. Vooral meerdere tegelijk. Ik heb ook niet sterkere wapens. Nog steeds dezelfde als toen 20 levels terug.quote:Op dinsdag 29 november 2016 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Level 30 al?Loop je dan niet enorm qua levels voor op de hoofd missie?
Ik pas 15 of zo, en loop al voor. Ben bang dat dat dan het plezier in de hoofd missie naar beneden haalt.
Mja, ik vond bij ........quote:Op dinsdag 29 november 2016 12:21 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Het was net nog steeds uitdagend. Moet bij sommige gevechten nog steeds potions en elixers gebruiken voor ik dood ga tegen lvl 18 bazen. Vooral meerdere tegelijk. Ik heb ook niet sterkere wapens. Nog steeds dezelfde als toen 20 levels terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |