abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 30 november 2016 @ 20:09:03 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167008422
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:46 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik ben bang dat wanneer ik teveel sidequest doe, ik te overpowered word voor de mainquests. Is dit zo?
Zal wel loslopen joh
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 30 november 2016 @ 20:14:47 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167008634
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zal wel loslopen joh
Die "angst" heb ik ook wel. ben zelf lvl 17 en t level achter de main quest staat nu op 8. Maar t is een beetje verslavend. En OCD: alles willen zien/doen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 30 november 2016 @ 20:17:20 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167008720
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die "angst" heb ik ook wel. ben zelf lvl 17 en t level achter de main quest staat nu op 8. Maar t is een beetje verslavend. En OCD: alles willen zien/doen.
Mini spoiler: dat level loopt snel op in chapter 3. Achter mijn main Quest staat lvl 18. Ikzelf ben overigens lvl 26 nu door die sidequests :D

In de eerste grote stad zijn een aantal oneindige sidequests trouwens. Allemaal fetch quests. Dan wordt het snel saai en kun je weer focussen op de main quest.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167013354
Ik ben ook overpowered. Lvl 41 met 25 main mission. Ik ga wel effe kappen met sidequests en hunts en het verhaal verder spelen haha.
pi_167016095
Ben nu 8 uur aan het spelen, maar hoewel het een goede game is ben ik toch wel wat teleurgesteld hoor. Het voelt aan als een Final zonder Fantasy. Had Final fantasyb7 en 8 nog een acience fiction serting, en mijn favoriet 9 een pure fantasy thema, 10 heb ik nog gespeeld maar werd al watbminder en alle erna niet of nauwelijks een kans gegeven. Had gehoopt dat FFXV me meteen zou wegblazen, maar dat is jammer genoeg niet zo.

Nu 8 uur gespeeld en ik zit nog steeds op dezelfde map beetje nutteloze sidequests te doen en beetje ingredienten voor een kok aan het verzamelen... ik blijf de game gewoon doorspelen en wil alles halen, maar wanneer gaat de game nou eens van start...
pi_167016372
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 01:52 schreef Odaiba het volgende:
Ben nu 8 uur aan het spelen, maar hoewel het een goede game is ben ik toch wel wat teleurgesteld hoor. Het voelt aan als een Final zonder Fantasy. Had Final fantasyb7 en 8 nog een acience fiction serting, en mijn favoriet 9 een pure fantasy thema, 10 heb ik nog gespeeld maar werd al watbminder en alle erna niet of nauwelijks een kans gegeven. Had gehoopt dat FFXV me meteen zou wegblazen, maar dat is jammer genoeg niet zo.

Nu 8 uur gespeeld en ik zit nog steeds op dezelfde map beetje nutteloze sidequests te doen en beetje ingredienten voor een kok aan het verzamelen... ik blijf de game gewoon doorspelen en wil alles halen, maar wanneer gaat de game nou eens van start...
Volg de main quest dan, niet de sidequests :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 1 december 2016 @ 06:46:02 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167016517
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 01:52 schreef Odaiba het volgende:
Ben nu 8 uur aan het spelen, maar hoewel het een goede game is ben ik toch wel wat teleurgesteld hoor. Het voelt aan als een Final zonder Fantasy. Had Final fantasyb7 en 8 nog een acience fiction serting, en mijn favoriet 9 een pure fantasy thema, 10 heb ik nog gespeeld maar werd al watbminder en alle erna niet of nauwelijks een kans gegeven. Had gehoopt dat FFXV me meteen zou wegblazen, maar dat is jammer genoeg niet zo.

Nu 8 uur gespeeld en ik zit nog steeds op dezelfde map beetje nutteloze sidequests te doen en beetje ingredienten voor een kok aan het verzamelen... ik blijf de game gewoon doorspelen en wil alles halen, maar wanneer gaat de game nou eens van start...
Dat doe je echt zelf dan. Je moet niet klagen dat je steeds in hetzelfde gebied zit als je niet doorloopt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167016542
Beste tip ooit, guide-waardig.

Ik heb helaas weinig tijd, dus ben alles op mijn gemak aan het doen. En dan af en toe al verrassingen tegen komen zoals iemand die om hulp roept in the middle of nowhere. Of natuurlijk onze grote kleine vriend cactuar verslaan O+ Aankomend weekend maar naar de boot, zodat het pas echt kan beginnen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167016995
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 06:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat doe je echt zelf dan. Je moet niet klagen dat je steeds in hetzelfde gebied zit als je niet doorloopt.
Ja ok. Je hebt een punt. Wil gewoon alles halen 😅 maar wil niet door main story rushen en straks geen kip kunnen verslaan.
pi_167017006
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 06:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat doe je echt zelf dan. Je moet niet klagen dat je steeds in hetzelfde gebied zit als je niet doorloopt.
Dat was niet mijn enigste klacht, maar inderdaad ik hoop snel door te kunnen.

Vond het altijd geweldig in grote steden te lopen zoals in de rest van de FF games. Hier kom ik maar een paar kleine plaatsjes tegen.
  donderdag 1 december 2016 @ 08:41:02 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167017111
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 08:27 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dat was niet mijn enigste klacht, maar inderdaad ik hoop snel door te kunnen.

Vond het altijd geweldig in grote steden te lopen zoals in de rest van de FF games. Hier kom ik maar een paar kleine plaatsjes tegen.
Ook hiervoor geldt: ff doorlopen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 1 december 2016 @ 09:20:18 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167017445
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2016 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ook hiervoor geldt: ff doorlopen.
Precies :D Ik ben er nu ook. Jeumig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 december 2016 @ 09:22:01 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167017458
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 06:55 schreef Pheno het volgende:
Beste tip ooit, guide-waardig.

Ik heb helaas weinig tijd, dus ben alles op mijn gemak aan het doen. En dan af en toe al verrassingen tegen komen zoals iemand die om hulp roept in the middle of nowhere. Of natuurlijk onze grote kleine vriend cactuar verslaan O+ Aankomend weekend maar naar de boot, zodat het pas echt kan beginnen.
:o

Waar..........

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 december 2016 @ 09:23:51 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167017488
Had ik toch zomaar de spoiler tag en quote knop door elkaar gehaald :o Maar op tijd opgelost ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167017614
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:o

Waar..........

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167017763
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2016 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ook hiervoor geldt: ff doorlopen.
Oke dan ^^
  donderdag 1 december 2016 @ 10:19:17 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167018101
Ik heb wel begrepen, nog niet ervaren, dat de open wereld uit eindelijk verlaten wordt voor lineair. Da's ook de redden waarom ik nu als een kip zonder kop overall leuk pepertjes aan t plukken ben :D (maar t is ook gewoon relaxed).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 december 2016 @ 10:28:57 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167018245
Wie heeft er trouwens al heel stoer een Daemon aangevallen in de nacht? :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167020580
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft er trouwens al heel stoer een Daemon aangevallen in de nacht? :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zowel zo'n iron giant en een red giant verslagen. Jezus die red giant is sterk. Alsof dat niet moeilijk genoeg is komen er steeds andere monsters bij spawnen. Dus ben je echt 15+ minuten aan het vechten.
pi_167020753
Hoe zit het eigenlijk met carbuncle uit de demo?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 1 december 2016 @ 14:01:56 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167022288
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:40 schreef maxmit het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met carbuncle uit de demo?
Hij gaf bij mij bij opstarten de melding "Bedankt voor t spelen van de demo, Carbuncle gaat je helpen" of zoiets. EN ik kwma m wel tegen in de tutorial, maar verder geen idee :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 december 2016 @ 14:02:44 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167022309
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft er trouwens al heel stoer een Daemon aangevallen in de nacht? :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest 's nachts een hunt doen, maar toen er zo'n giant spawnde ben ik heul hard gaan rennen :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167025304
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hij gaf bij mij bij opstarten de melding "Bedankt voor t spelen van de demo, Carbuncle gaat je helpen" of zoiets. EN ik kwma m wel tegen in de tutorial, maar verder geen idee :{
Aha, ik heb de demo vandaag pas gespeeld :{ terwijl ik de game al een paar dagen heb gespeeld :)

Volgende keer bij het starten van de game zal de melding wel komen dan. 🤔
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 1 december 2016 @ 17:06:32 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167025749
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 16:35 schreef maxmit het volgende:

[..]

Aha, ik heb de demo vandaag pas gespeeld :{ terwijl ik de game al een paar dagen heb gespeeld :)

Volgende keer bij het starten van de game zal de melding wel komen dan. 🤔
Maar ik lees nu dit:

quote:
In Easy Mode Carbuncle appears when the player enters critical condition to heal Noctis, and can appear in both dungeons and the open world. The smallest of the astrals, he was originally given to Noctis as a doll after he was attacked by an imperial Marilith. He can also randomly appear in the background of photos taken by Prompto.
Verklaart waarom ik m niet zie: ik speel in normal mode.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 december 2016 @ 17:10:24 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167025823
Ik heb Carbuncle ook nog niet gezien, ik speel wel op easy :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')