Dit was de laatste kan ik je meldenquote:Op maandag 7 november 2016 20:38 schreef chroestjov het volgende:
Hoeveel reviews van een Twingo uit 1998 kan een mens aan.
Lekker sarcastischquote:Op maandag 7 november 2016 20:47 schreef LompeHork het volgende:
Prima geluidje wat hij maakt naar z'n vijf hoor.
Roestquote:Op maandag 7 november 2016 20:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch
Wat zou dat geluid kunnen zijn? Speling op de schakelstang heb ik niet.. Rubbertje?
Ghehe roestquote:Op maandag 7 november 2016 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Roest
Slijtage denk ik, of hij moet echt duidelijk ergens aanlopen maar dat lijkt mij niet.
Komt wel goed toch? Ik neem aan dat hij/zij enkel gaat beoordelen of je dat werk gewoon aan kan nemen?quote:Op maandag 7 november 2016 20:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben stiekem wel een beetje zenuwachtig voor morgen, ondanks dat morgen puur het gesprek is met m`n jobcoach, maar die kan het maken of breken
Klopt, maar toch vind ik het wel spannendquote:Op maandag 7 november 2016 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt wel goed toch? Ik neem aan dat hij/zij enkel gaat beoordelen of je dat werk gewoon aan kan nemen?
Ik wilde opmerken dat het de meest grondig gereviewde Twingo van NL was!quote:Op maandag 7 november 2016 20:38 schreef chroestjov het volgende:
Hoeveel reviews van een Twingo uit 1998 kan een mens aan.
Hij had voor shot twee het statief wel wat hoger gezet.quote:Op maandag 7 november 2016 20:02 schreef PimD het volgende:
Dat shot dat je in de achterbak zit. Vragen de buren nooit wat je aan het doen bent?
Daar kan ik nu niet meer onderuit nee.quote:Op maandag 7 november 2016 20:59 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ik wilde opmerken dat het de meest grondig gereviewde Twingo van NL was!
Beste opmerking van vandaag ditquote:Op maandag 7 november 2016 21:26 schreef Raap het volgende:
Ik heb hierdoor besloten om een blauwe Renault Twingo uit 1998 aan te schaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |