Mooi inderdaad dat radio dat teweeg kan brengenquote:Op maandag 7 november 2016 22:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb recent nog meegemaakt wat een impact radio nog kan hebben. Godsamme wat een reacties ik kreeg, en 3fm, na mijn gesprek met Michiel. Hartverwarmend.
538 en slam zijn best populair en dat is gewoon een imagokweste.quote:Op maandag 7 november 2016 17:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vraag is of de jongere generatie uberhaubt nog wel op radio zit te wachten of alles luisteren via clikerdeklik. Voor mijn gevoel komt er bijna geen jonge aanwas bij de radiostations meer bij, maar dat kan natuurlijk een subjectief gevoel zijn, ik hoop voor 3fm dat ze daar toch eerst nog onderzoek naar gedaan hebben.
Nee jij danquote:Op dinsdag 8 november 2016 10:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat een hipster is dat tegenwoordig.
Ik ben blij met de nieuwe programmering.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hoi Marije! Wat vind je van de nieuwe programmering?
Fijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ben blij met de nieuwe programmering.
Hij wilde je aanpakken. Maar hij is zo dom dat ie de verkeerde aanpakt.quote:
Dank voor deze uitleg.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wilde je aanpakken. Maar hij is zo dom dat ie de verkeerde aanpakt.
In het subforum VBL post een user met de naam bronson_. Vandaar
Wees blij dat hafcfan geen type ala Holleeder is. Dan had je zomaar kans gehad geliquideerd te worden middels een persoonsverwisseling.
Zo ongeveer ja. Hoewel ik ook altijd uitstekend mijn best doe om het niveau naar een zéér bedenkelijk punt te brengenquote:Op dinsdag 8 november 2016 12:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dank voor deze uitleg.
Geeft dit dan ook het gemiddelde niveau van VBL aan, of trekt het type hafcfan het algehele dramatisch omlaag?
je verwacht het niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |