Florida is een must voor Trump, niet perse voor Clintonquote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef Cruseder4 het volgende:
40% of votes now counted in Florida, Trump retakes lead. 48.9% Trump, 48.2% Clinton.
SC wordt sowieso rood...quote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef Physsic het volgende:
Hahaha, shit. Ik was net bezig met een voorspelling uitrekenen, verandert net op dat moment de voorlopige uitslag van FL en SC van rood naar blauw. En nu SC weer terug naar rood.
Ziet er naar uit dat Trump een paar driepunters van Curry nodig heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef Frutsel het volgende:
Stand 68-48 nu in kiesmannen, in het voordeel van Clinton
Als het je niet interesseert zeg dan gewoon niks man.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel spannend dit zeg. Ik voel me legend man.²
Hmm, vreemd. Ik kijk gewoon via Google zelf, maar blijkbaar updaten zij niet alles want Illinois staat bijvoorbeeld nog steeds op grijs. Terwijl Texas wel de veranderingen steeds update, dus ik snap niet waarom sommige gegevens niet updaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:01 schreef Frutsel het volgende:
Oklahoma, Mississippi, Tennesee ,SouthCarolina gaat naar Trump
Clinton wint Illinois, Delaware, New Jersey, Massachusetts, Maryland, Rhode Island & DC
Inmiddels niet meer...quote:Op woensdag 9 november 2016 02:15 schreef Cruseder4 het volgende:
Florida 12k votes aan kop voor trump inderdaad.
pfft..twitter:highgate_pol twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:19:04The current count in Florida has Clinton 113 votes ahead afore over 7 million votes! That's closer than Bush vs Gore! #ElectionNight reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |