Ontkenningsfase genotquote:Op maandag 7 november 2016 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee altijd op mannen
Daarom beetje raar dit
jij bent niksquote:Op maandag 7 november 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal schreeuwende boeren en dan bier in je nek.
Nee dat is ook niks.
Kom jij niet in, je ziet er te gewoon uit.quote:Op maandag 7 november 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)n_in_kwam_is_geniaal
Deze vind ik wel mooi. Lijkt me echt zieke club
heb je de bijnaam eer aan gedaan?quote:Op maandag 7 november 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa
Haha nou ik vond het wel mooi
Hmm ja ik weet het nietquote:
Of je had er toen sowieso nog niet echt behoefte aan om samen met iemand te zijn, dus boeide het wat minder.quote:Op maandag 7 november 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja ik weet het niet
Zou je wel zeggen maar voor zover ik me kan herinneren heb ik er nooit mee gezeten of vond ik het een vervelende gedachte homo te zijn
Nou bedankt, daar gaat m`n droom in duigenquote:Op maandag 7 november 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom jij niet in, je ziet er te gewoon uit.
pussyquote:Op maandag 7 november 2016 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was een nette bob alhoewel er soms nasty gedanst werd in mijn buurt. Ik ben onschuldig.
Vroeger beetje piemels kijken en voelen toch.quote:Op maandag 7 november 2016 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jijzelf?
Dus jij bent eigenlijk na een turn weer teruggeturned?
Jaquote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
hebben jullie soms ook dat je terugdenkt aan jezelf 5 jaar terug en dat je toen heel anders was? en met hele andere zaken bezig was?
Ja ik was sowieso niet met liefde en seks bezig op de middelbare volgens mijquote:Op maandag 7 november 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of je had er toen sowieso nog niet echt behoefte aan om samen met iemand te zijn, dus boeide het wat minder.
Jij hebt nog nooit wat gedaan met jongens toch?quote:
ja ik kon toen veel meer chicks krijgenquote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
hebben jullie soms ook dat je terugdenkt aan jezelf 5 jaar terug en dat je toen heel anders was? en met hele andere zaken bezig was?
Zeker, Wytse.quote:Op maandag 7 november 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou bedankt, daar gaat m`n droom in duigen
taxi kost daar niksquote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iemand moet de weg terug naar hostel onthouden.
Dat zag ik laatst op fb voorbij komen. Waarom gaan niet homo mannen daar heen? Dat is fucking raar.quote:Op maandag 7 november 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)n_in_kwam_is_geniaal
Deze vind ik wel mooi. Lijkt me echt zieke club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |