Ontkenningsfase genotquote:Op maandag 7 november 2016 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee altijd op mannen
Daarom beetje raar dit
jij bent niksquote:Op maandag 7 november 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal schreeuwende boeren en dan bier in je nek.
Nee dat is ook niks.
Kom jij niet in, je ziet er te gewoon uit.quote:Op maandag 7 november 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)n_in_kwam_is_geniaal
Deze vind ik wel mooi. Lijkt me echt zieke club
heb je de bijnaam eer aan gedaan?quote:Op maandag 7 november 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa
Haha nou ik vond het wel mooi
Hmm ja ik weet het nietquote:
Of je had er toen sowieso nog niet echt behoefte aan om samen met iemand te zijn, dus boeide het wat minder.quote:Op maandag 7 november 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja ik weet het niet
Zou je wel zeggen maar voor zover ik me kan herinneren heb ik er nooit mee gezeten of vond ik het een vervelende gedachte homo te zijn
Nou bedankt, daar gaat m`n droom in duigenquote:Op maandag 7 november 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom jij niet in, je ziet er te gewoon uit.
pussyquote:Op maandag 7 november 2016 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was een nette bob alhoewel er soms nasty gedanst werd in mijn buurt. Ik ben onschuldig.
Vroeger beetje piemels kijken en voelen toch.quote:Op maandag 7 november 2016 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jijzelf?
Dus jij bent eigenlijk na een turn weer teruggeturned?
Jaquote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
hebben jullie soms ook dat je terugdenkt aan jezelf 5 jaar terug en dat je toen heel anders was? en met hele andere zaken bezig was?
Ja ik was sowieso niet met liefde en seks bezig op de middelbare volgens mijquote:Op maandag 7 november 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of je had er toen sowieso nog niet echt behoefte aan om samen met iemand te zijn, dus boeide het wat minder.
Jij hebt nog nooit wat gedaan met jongens toch?quote:
ja ik kon toen veel meer chicks krijgenquote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
hebben jullie soms ook dat je terugdenkt aan jezelf 5 jaar terug en dat je toen heel anders was? en met hele andere zaken bezig was?
Zeker, Wytse.quote:Op maandag 7 november 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou bedankt, daar gaat m`n droom in duigen
taxi kost daar niksquote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iemand moet de weg terug naar hostel onthouden.
Dat zag ik laatst op fb voorbij komen. Waarom gaan niet homo mannen daar heen? Dat is fucking raar.quote:Op maandag 7 november 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)n_in_kwam_is_geniaal
Deze vind ik wel mooi. Lijkt me echt zieke club
Misschien kan ik me wel voordoen als Wytse die daar een documentaire maakt voor Fox sportsquote:
Ja.quote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger beetje piemels kijken en voelen toch.
Niks mis mee.
Meisjes moest ik niks van hebben.
Daarna merkte ik pas hoe aantrekkelijk meisjes konden zijn, en verdwenen jongens steeds meer naar de achtergrond.
Zou mannen nog steeds niet uitsluiten hoor, maar zou meer seksuele interesse in ze hebben dan relationele.
Wisten we niet, wilden met tram terug bleek tramstation op slot te zijn.quote:
ahwwquote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik kon toen veel meer chicks krijgen
Waarschijnlijk omdat die tent hyped as fuck is. Er in proberen te komen zal voor vele wel een leuke uitdaging zijnquote:Op maandag 7 november 2016 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst op fb voorbij komen. Waarom gaan niet homo mannen daar heen? Dat is fucking raar.
5 jaar geleden was ik een wrak man.quote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Niet op een seksuele manier.quote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit wat gedaan met jongens toch?
Ach iedereen was zo denk ik dan weerquote:Op maandag 7 november 2016 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind het soms echt genant
was toen echt nog heel bleu of hoe dat in een normaal woord heet
Ik had toen bijna elke week wel een nieuwe meid waar ik een crush op hadquote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik was sowieso niet met liefde en seks bezig op de middelbare volgens mij
hmm volges mij ben ik 10x zo lelijk geworden en vooral 3x zo dikquote:Op maandag 7 november 2016 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahww
wat is er veranderd in die 5 jaar waardoor het niet meer lukt?
praaggodquote:Op maandag 7 november 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wisten we niet, wilden met tram terug bleek tramstation op slot te zijn.
Uiteindelijk 400 kronen betaald voor taxi.
En dan gaan kerels elkaar aftrekken.. mensen zijn gek voor hypes.quote:Op maandag 7 november 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die tent hyped as fuck is. Er in proberen te komen zal voor vele wel een leuke uitdaging zijn
Die stand is bij mij nu hetzelfde als nuquote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik kon toen veel meer chicks krijgen
Volgens mij heb je zaakjes nu wel goed voor elkaarquote:Op maandag 7 november 2016 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 jaar geleden was ik een wrak man.
Kwam net uit relatie van 5 jaar, de liefde van mijn leven.
Er was alleen maar omhoog.
Het zou niemand opvallen, misschien heb je een andere stem. Dat weet ik niet.quote:Op maandag 7 november 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan ik me wel voordoen als Wytse die daar een documentaire maakt voor Fox sports
lekker belangrijkquote:Op maandag 7 november 2016 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die stand is bij mij nu hetzelfde als nu
even denkenquote:Op maandag 7 november 2016 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die stand is bij mij nu hetzelfde als nu
quote:Op maandag 7 november 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had toen bijna elke week wel een nieuwe meid waar ik een crush op hadEn dan op hyves beetje krabbelen maar durfte nooit IRL te praten, dus het lukte nooit
oeiquote:Op maandag 7 november 2016 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hmm volges mij ben ik 10x zo lelijk geworden en vooral 3x zo dik
35 chicks gezoend?quote:Op maandag 7 november 2016 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
even denken
16: 13(?) Zoiets
21: 35
Zover 8k nog weet dan.
/ gezoenddan he
ja hopelijk binnenkort weer echt 3x per week sporten en minder emotie vretenquote:Op maandag 7 november 2016 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oei
nouja dat laatste is gelukkig op te lossen
erg cliché maar je moet eerst tevreden zijn met jezelf/van jezelf houden voordat die dingen belangrijk wordenquote:Op maandag 7 november 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt mij op dit moment niet uit, maar dat kan over een paar maanden weer anders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |