Komt binnenkort dus welquote:Op maandag 7 november 2016 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee want we hebben mekaar nog maar 1 keer heul kort gezien
Sow, casanova in spe
quote:Op maandag 7 november 2016 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je dit al gezien
[ afbeelding ]
Bah
Speelt hij nog wel eens?quote:Op maandag 7 november 2016 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je dit al gezien
[ afbeelding ]
Bah
Is wel waar de monies zitten.quote:Op maandag 7 november 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Celbiologie, beetje research stage want ik denk dat ik ga doorstuderen dus moet even goede basis fixen. Keuzes keuzes.
Lekker hoor.quote:
Autootje was van mijn oma.quote:Op maandag 7 november 2016 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nieuwe baan en gelijk auto's kopen?
Nice.
[..]
Goed bezig.
Waar wil je stage gaan lopen?
Jaquote:Op maandag 7 november 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]is hij nog steeds bij zelfde Svetlana??
Hij staat tegenwoordig weer in de basisquote:
Doe het dan ook voor dem moneyzquote:Op maandag 7 november 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel waar de monies zitten.
Wat leukquote:Op maandag 7 november 2016 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij staat tegenwoordig weer in de basis
Hij houdt het wel lang vol met haarquote:Op maandag 7 november 2016 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
stom meidje
[..]
Hij staat tegenwoordig weer in de basis
Het is ook niet om aan te gluren momenteelquote:Op maandag 7 november 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik kijk eigenlijk nooit naar Groningen
Lijkt je hossel op Rusnak?quote:Op maandag 7 november 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij houdt het wel lang vol met haar
ja ik denk omdat hij anders wordt beschuldigd van homofiliequote:Op maandag 7 november 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij houdt het wel lang vol met haar
Ze missen een type Erwin van de Looij.quote:Op maandag 7 november 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is ook niet om aan te gluren momenteel
flopseizoen
Heb jij nooit een fake vriendinnetje gehad?quote:Op maandag 7 november 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ik denk omdat hij anders wordt beschuldigd van homofilie
Hmm hij is wel blond en blauwe ogen maar verder niet echt nee.quote:
Stinho hield vorig jaar echt een heksenjacht tegen Groningenquote:Op maandag 7 november 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze missen een type Erwin van de Looij.
Stijn vindt dit leuk.
Welke kleur?quote:Op maandag 7 november 2016 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb mijn nagels laten lakken door mijn kindjes.
Ik ben te goed voor deze wereld.
Heeft hij wel voor mooi prijsje over weten te kopen dan zeker?quote:
Dat je ook nog steeds die eisen hebtquote:Op maandag 7 november 2016 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm hij is wel blond en blauwe ogen maar verder niet echt nee.
Het is wel zo'n sporty voetbal/ski/wielren fag
mijn laatste relatie was op de basisschoolquote:Op maandag 7 november 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij nooit een fake vriendinnetje gehad?
Nee op de basisschool ben je een slet als je met een andere jongen gaat knikkeren, dat telt inderdaad nietquote:Op maandag 7 november 2016 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn laatste relatie was op de basisschool
toen had ik heeel vaak met dezelfdemaar dat telt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |