ouwe snoeperdquote:Op maandag 7 november 2016 21:54 schreef Fok-it het volgende:
Wejooh ik heb een stem in de fok-awards
[ afbeelding ]
feesttentquote:Op maandag 7 november 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
kraantje heeft best wel leuke nummers op zn nieuwe album #durftezeggen
thnxquote:Op maandag 7 november 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FB / FOK!'s User Awards-verkiezing 2016......
Bevalt het een beetje in Praag?
Hoezo stress? Met werk?quote:Op maandag 7 november 2016 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
thnx
Erg wennen en heel veel stress en geregel maar de stad is cool. En daar nog bij je werk?
(en bevat mijn profiel?)
Ja en veel regelwerk he.quote:Op maandag 7 november 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo stress? Met werk?
Ja wel goed, ben inmiddels alweer bijna een ervaren agent gezien de hoeveelheid verloop daarMaar het bevalt opzich redelijk. Al kijk ik wel rond, financieel is het niks voor de lange termijn
Je profiel?
Ja colega van me had wat gezien bij 112-alarmcentrale. Wel flinke psychologische test als screening, maar als je er door komtquote:Op maandag 7 november 2016 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja en veel regelwerk he.
Nice. En snap ik. Het loon is zeer meh.
Dm.
sow wtf dat is wel veel johquote:Op maandag 7 november 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja colega van me had wat gezien bij 112-alarmcentrale. Wel flinke psychologische test als screening, maar als je er door komt+- 2500 p/m met 36 uurscontract
Dat is wel wat beter dan 8 per uur![]()
Oh ja![]()
Even liken toch
Naja is wel overheid he, dus zal best goed verdienenquote:Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sow wtf dat is wel veel joh
Hehe oke syndroom![]()
2k gok ikquote:Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja is wel overheid he, dus zal best goed verdienen
Alsnog dubbelequote:
klopt en ja best veel. Zitten ook meerdere airlines.quote:Op maandag 7 november 2016 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsnog dubbeleZitten er veel Nederlanders op ej werk daar? Is internationaal toch?
Hoe bedoel je airlines? Waar werk je eigenlijk voor?quote:Op maandag 7 november 2016 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
klopt en ja best veel. Zitten ook meerdere airlines.
klm airfrance transaviaquote:Op maandag 7 november 2016 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je airlines? Waar werk je eigenlijk voor?
Oh nice. Waar help je mensen vooral mee dan? Reserveringen enzo?quote:Op maandag 7 november 2016 22:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
klm airfrance transavia
Ik transavia
Annuleren, wijzigen, boeken, bijboeken, etcquote:Op maandag 7 november 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice. Waar help je mensen vooral mee dan? Reserveringen enzo?
Tofquote:Op maandag 7 november 2016 22:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Annuleren, wijzigen, boeken, bijboeken, etc
Lachwekkend dat ik geen nominaties heb.quote:Op maandag 7 november 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FB / FOK!'s User Awards-verkiezing 2016......
Bevalt het een beetje in Praag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |