Dan moet je ook niet in Heerlen gaan wonen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:01 schreef naiipajiiau het volgende:
Bij de plus supermarkt hier in Nederland hadden ze bijna altijd Duitse coca cola... Nooit de Nederlandse versie.
Aldi verkoopt een soort hybrid fles wel voor de Nederlandse aldi maar met het uiterlijk van de Duitse fles, Hij is echt anders als de twee litter flessen die ze bij andere supermarkten verkopen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat denk ik niet of zat er ook zo'n Duits statiegeld logo op?
Dus het zijn gewoon Nederlandse labels?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aldi verkoopt een soort hybrid fles wel voor de Nederlandse aldi maar met het uiterlijk van de Duitse fles, Hij is echt anders als de twee litter flessen die ze bij andere supermarkten verkopen.
Dat wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus het zijn gewoon Nederlandse labels?
Daar woon ik dus niet... maar evengoed bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 8 november 2016 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in Heerlen gaan wonen.
Huh, waar woon je dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:07 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Daar woon ik dus niet... maar evengoed bedankt voor de waarschuwing
Zei ik toch.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:11 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
In de buurt bij Weert (Limburg)
Je woont iig in het lelijke stuk van Limburg.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:14 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Ik weet niet of je weet waar dat ligt maar niet in de buurt bij Heerlen.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Je woont iig in het lelijke stuk van Limburg.
Als je daarvoor vrijwillig in Weert wil gaan wonen. Nouja goed, niet iedereen zou een pannenkoekentent willen runnen in Valkenburg.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:20 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Het is ook wel mooi maar je wilt geen uren rijden voor je werk he
De smaak word per continent aangepast.. net als de plaatselijke chinees zeg maar...quote:Op maandag 7 november 2016 00:19 schreef ITrade het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, de kracht van een merk als Coca Cola is dat het overal hetzelfde zou moeten smaken (bij vergelijking van fles met fles).
Klopt ja, in Thailand b,v. was de cola nog zoeter.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De smaak word per continent aangepast.. net als de plaatselijke chinees zeg maar...
Kent niet 1 vaste receptuur..
En het mooie is dat onze plastic flessen uit dezelfde fabriek rollen als de glazen flessen voor de mof.quote:Op maandag 7 november 2016 01:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Niet zo zeer smaak of kleur, maar in Duitsland wordt bijvoorbeeld geen Heinz Tomatenketchup in plastic flessen verkocht (iig, een jaar geleden nog niet, dingen veranderen nog wel eens). Want Duitsers kochten het alleen in de glazen fles. En zo zijn er inderdaad, landsafhankelijk, leuke verschillen in producten.
Frankrijk? Nederlandse cola word in Frankrijk geproduceerd. Hebben bij mij op t werk Franse, Amerikaanse, zuid-afrikaanse en algerijnse cola staan (scheepvaartleverancier). En ja er zit duidelijk verschil tussen.quote:Op maandag 7 november 2016 00:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wat ik al schreef, in Zuid-Afrika het duidelijkst.
Maar ook in bijv. Frankrijk en Spanje proef je het lichtelijk.
Heb je de test al gedaan?quote:Op zondag 6 november 2016 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is te lang geleden dat ik nog Cola gedronken hebt om verschil te proeven. Maar morgen ga ik de echte test doen. Zal een slokje nemen van Belgische Cola en daarna van Poolse. Maar een echt verschil ga je merken als je bvb in de US bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |