Nog eentje.quote:Op maandag 7 november 2016 00:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is zwarte piet zeker niet.
Artikelen? Wat moet ik met artikelen? Wat moet jij er mee? Je kunt toch gewoon naar ZP kijken en het met je eigen ogen vaststellen?quote:Ik verwijs je graag naar een aantal artikelen van historicus Han van der Horst. Omdat ik nu mobiel zit kan ik niet zo goed linkjes plakken en quoten van andere sites.
Okay, dan niet.quote:Op maandag 7 november 2016 01:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je kunt nog 1000x roepen dat ZP een blackface karikatuur is maar dat maakt het nog niet waar..
misschien moet jij dat zelf eens doenquote:Op maandag 7 november 2016 00:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Damn gast! Echt ga jezelf eens opvoeden man want je ouders hebben keihard gefaald.
Waarom zou hij jou willen opvoeden?quote:Op maandag 7 november 2016 01:03 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien moet jij dat zelf eens doen
Surequote:Op maandag 7 november 2016 01:05 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
(ik wou hem zelf maken, maar je was me voor)
quote:
o god wat grappig..quote:Op maandag 7 november 2016 01:05 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
(ik wou hem zelf maken, maar je was me voor)
Leuke aanname maar ik ben niet anti-piet. Jammer voor je.quote:Op maandag 7 november 2016 01:11 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
o god wat grappig..![]()
naja weet ik in iedergeval het niveau van de anti-pieten hier...
Ahhhhh, aai over je bolletje.quote:Op maandag 7 november 2016 00:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jawel, ZP is een blackface karikatuur en derhalve kan dat kwetsend zijn voor sommige mensen.
Wat zet jij jezelf voor schut, prachtig gewoonquote:Op maandag 7 november 2016 00:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Damn gast! Echt ga jezelf eens opvoeden man want je ouders hebben keihard gefaald.
Wat een aparte manier van discussiëren.quote:Op maandag 7 november 2016 01:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ahhhhh, aai over je bolletje.Ga maar naar bedje toe en dan weet ik zeker dat het morgen een stuk minder erg lijkt.
Voorzichtig, voorzichtig, hij is nogal snel gekwetst.quote:Op maandag 7 november 2016 01:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat zet jij jezelf voor schut, prachtig gewoon
Hoe oud ben je? 12?quote:Op maandag 7 november 2016 01:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ga onmiddellijk je mond met zeep wassen knul.
vindtquote:Op maandag 7 november 2016 01:18 schreef RobbieRonald het volgende:
Tan, de pauw van RTL, vind ook dat de anti's weg moeten blijven bij de intochten.
Dat zijn er wel meer als ik het zo lees.quote:Op maandag 7 november 2016 01:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voorzichtig, voorzichtig, hij is nogal snel gekwetst.
1. Omdat de beledigde niet verder kan kijken dan dat het blackface is, de rest is voor hem irrelevant. We zijn het er wel over eens dat blackface beledigend is. Ze kunnen alleen niet inzien dat ZP geen blackface is, omdat dat niet in hun cultuur past.quote:Op maandag 7 november 2016 00:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom iemand Zwarte Piet als iets beledigens zou ervaren.. Zwarte Piet is voor kinderen een held die alles kan en ook nog eens cadeautjes brengt.. lijkt me nou niet bepaald een belediging..
Klopt, maar dat hoeft ook niet. Ouders zijn kwetsbaar en chantabel als je hun kinderen meeneemt in de discussie. Je zou kunnen zeggen dat de Sinterklaasvierende kinderen door de anti-Pietlobby als menselijk schild worden gebruikt door ZP in te zetten om de herstelbetalingen af te dwingen.quote:Op maandag 7 november 2016 00:42 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nog steeds dat verband niet. Kinderen zijn daar niet bewust mee bezig!
En wie geen artikelen wil lezen, kan de docu's van Arnold Jan Scheer kijken (hij schreef ook boeken over het ondetwerp).quote:Op maandag 7 november 2016 00:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is zwarte piet zeker niet.
Ik verwijs je graag naar een aantal artikelen van historicus Han van der Horst. Omdat ik nu mobiel zit kan ik niet zo goed linkjes plakken en quoten van andere sites.
Jij bent er zeker een die zijn geit hondebrokken geeft, want een hond heeft vier poten dus is alles met vier poten een hond.quote:Op maandag 7 november 2016 01:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Artikelen? Wat moet ik met artikelen? Wat moet jij er mee? Je kunt toch gewoon naar ZP kijken en het met je eigen ogen vaststellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |