Nou ja, vaak is er een soort rond 'rondloop', waar je dus in kunt staan. Als je vroeg bent sta je alsnog vooraan, maar dan alleen als hij op die rondloop/catwalk loopt.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn, dus vooraan staan kan ik ook wel vergeten.
de eerste geruchten waren 29 juliquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:04 schreef morgane het volgende:
De TT klopt niet...4 juli is niet eind juli, lijkt me
Gewoon de P-borden volgen vanaf de A15. Met vriendelijke dank, een wijkbewoner.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:50 schreef Exterminator het volgende:
Vraagje namens m'n vriendin: waar kan je t beste parkeren voor t goffert (meen zelf ooit eens in een wijk geparkeerd te hebben, maar weet niet meer precies).
Iemand tips? Ze zal pas vrij laat vertrekken (half 6 vanuit Tiel).
quote:Op maandag 3 juli 2017 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon de P-borden volgen vanaf de A15. Met vriendelijke dank, een wijkbewoner.
Het verste loop-parkeerterrein is een minuut of twintig. Vanaf de rest rijden pendelbussen.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook met de auto, is het ver lopen vanaf de parkeerplaatsen?
jaquote:Op maandag 3 juli 2017 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanwege het staan?Ik zie het ook somber in wat dat betreft.
Oh nee dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 3 juli 2017 20:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja
2mnd geleden geopereerd aan mijn rug.. 4 schroeven en 2 platen rijker.. Ik zie het niet zitten.. dat trek ik niet.
Gelukkig had ik een verzekering afgesloten. Kreeg mijn geld terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |