Ik kan het ook niet overslaanquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:06 schreef Lingue het volgende:
Nope... wrs wordt het vrijdag vechten voor een plekje.... Maar toch Nijmegen dus voor jou?
Ik wilde het vooral even proberen, maar zie mijzelf niet al die tijd staan tussen hysterische mensen en ik kan toch niets zien door mijn kabouterlengte...
Nee overslaan vind ik ook geen optie, maar staan ook niet. Ik ga voor Dusseldorf. Hopelijk kan ik daar kaartjes voor krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet overslaanM'n zus is ook nog geen 1.60 m maar die wilde wel.
whaha nou dat .quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Nog nooit zo makkelijk kaartjes kunnen kopen voor Robbie. Lach me rot als het niet uitverkoopt.
Ja maar tochquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha nou dat .
Maar de officiële verkoop is vrijdag pas
zolang de codes nog niet verstuurd zijn, denk ik van welquote:Op dinsdag 8 november 2016 12:45 schreef morgane het volgende:
Als ik nu nog inschrijf voor de mailinglist, kan ik dan nog meedoen met de pre-sale?
Fijn, dus vooraan staan kan ik ook wel vergeten.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:52 schreef detulp050 het volgende:
Er is wel een 'Golden Circle' bij het concert van Nijmegen, die wordt als VIP-pakket aangeboden via externe partij.
Jammer dat die niet weer via de 'gewone' kanalen wordt aangeboden voor 'normale' prijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |