Er komen mannen op je af? Dan ben je niet lelijk.quote:Op maandag 7 november 2016 21:40 schreef broccoli. het volgende:
• Nog nooit een relatie gehad?
Ja, eentje van 2 jaar maar dat was een verkapte vriendschap..
• Leeftijd?
Bijna 24.
• Bewust/Onbewust?
Onbewust als bewust
• Wat is volgens jou de reden?
Ten eerste komen alleen onzekere jongetjes op me af die me als voorbeeld gaan zien en teveel aandacht eisen en passief zijn.
Ten tweede: de mensen waar ik lichamelijk op val vallen vaak niet op mij, dat zijn vrouwelijke vrouwen en mannelijke mannen (ik ben een vrouwelijke kneus :p )
Als er zo'n man interesse in me heeft (vrouwen vinden me eng) dan is het alleen voor de seks.
Als ik überhaupt al met iemand date, met de meesten klikt het niet :p
En door deze issues ontloop ik mensen maar gewoon.![]()
Samenvatting: broccoli is lelijk en onzeker
Daarna zijn zij en hun vier kinderen klaar om gered te worden door de betrouwbare nice guy.quote:Op maandag 7 november 2016 14:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die zijn nog in de puberteit. Als ze 25 zijn geweest willen ze serieuze.
Je zou denken dat je daar als "nice guy" niet intuint, zeker niet na al die stoere verhalen op het internet van andere "nice guys". Die vertellen je maar al te graag dat ze "wraak" nemen door vrouwen die ze niet kunnen krijgen te negeren en lekker hun eigen weg te gaan, dat wil zeggen: chips, videogames, bicep curls, vakanties naar de Filipijnen en misschien een motorrijbewijs.quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Daarna zijn zij en hun vier kinderen klaar om gered te worden door de betrouwbare nice guy.
Dat zijn toch MGTOW (men going their own way?). Nice guys zijn van die mannen die om vrouwen heen 'orbiten' en zich permanent in de friendzone bevinden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:12 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Je zou denken dat je daar als "nice guy" niet intuint, zeker niet na al die stoere verhalen op het internet van andere "nice guys". Die vertellen je maar al te graag dat ze "wraak" nemen door vrouwen die ze niet kunnen krijgen te negeren en lekker hun eigen weg te gaan, dat wil zeggen: chips, videogames, bicep curls, vakanties naar de Filipijnen en misschien een motorrijbewijs.
En een geweldig leven dat ze daarmee hebben joh! Echt! Je hebt geen vrouwen nodig! Allemaal hoeren die oud, lelijk en dik zijn op hun dertigste en dan gaan huilen dat ze niet voor een "nice guy" hebben gekozen die nu zijn "eigen weg" gaat. Echt waar!
Maar eens die leeftijd bereikt zonder vrouwelijke aandacht, begin je ervan te dromen hoe fijn het zou zijn om überhaupt een hand vast te houden, laat staan dat je een knuffel krijgt of een kus op je wang: dat is helemaal buiten je belevingswereld. Net als acteren in een Hollywood film, een straaljager besturen of een reis naar de maan: dat is iets voor andere mensen; niet voor jou.
Dan wordt een vrouw met vier kinderen opeens heel aantrekkelijk.![]()
quote:Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Belgosome het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen hier op het forum (eeuwige vrijgezel = heel je leven al single geweest zijn)
Jawel, een kortte maar heftige 3/4 maanden.
• Leeftijd?
25
• Bewust/Onbewust?
Bewust en onbewust
Ik kom minder zelfverzekerd over dan ik zou willen.
Plus nog wat andere zaken waar eerst aan gewerkt mag worden voor dat ik wat uitstraal
Die mannen komen op me af omdat ze me toegankelijk vinden en ik makkelijk in de omgang ben. Zodat er toch iemand met ze om gaat. En zodat ze op sleeptouw worden genomen omdat zij te poes zijn om zelf iets te gaan doen. Ik voel me dan een mama en zij denken dat ze een dezer dagen hun pik in me mogen steken (daar nemen ze ook al geen initiatief voor).quote:Op maandag 7 november 2016 21:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Er komen mannen op je af? Dan ben je niet lelijk.
R&P / Waarom zijn sommige vrouwen zo haatdragend tegenover hun exenquote:Op dinsdag 8 november 2016 12:20 schreef dip-stick het volgende:
Nope
• Leeftijd?
33
• Bewust/Onbewust?
Onbewust.
Vrouwen hebben geen interesse en als ze "interesse" hebben, dan zijn het leugens om misbruik van je te maken.
Is dat de oorzaak of het gevolg van zijn eerdere ervaringen met vrouwen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
R&P / Waarom zijn sommige vrouwen zo haatdragend tegenover hun exen
Ik heb de reden voor je: omdat je sekstisch bent en alle vrouwen ziet als kut hoeren ipv mensen
Maakt het uit? Als hij zijn attitude niet verandert, blijft hij eeuwig single, het ligt heus niet aan alle vrouwen en niet aan hem.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Is dat de oorzaak of het gevolg van zijn eerdere ervaringen met vrouwen?
Maakt het uit dat het het gevolg is? Als het nu de muur is die hem in de weg staat zal hij er toch echt zelf iets aan moeten doen. Als hij wilt dat het veranderd. Als hij gewoon wilt kunnen blijven zeiken dan vooral zo doorgaan!quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Is dat de oorzaak of het gevolg van zijn eerdere ervaringen met vrouwen?
Beetje mannen uitlachen die niet aan een vrouwtje kunnen komen tochquote:Op dinsdag 8 november 2016 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen, vervolgens posten er allemaal mensen die relaties hebben gehad. En lange ook
Nou wat een voorbeeld. 58 komt uit een ander tijdperk man. Internet bestond nieteens. Lexa is dat een defensieproject?quote:Op zondag 6 november 2016 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn tante is zon eeuwige vrijgezel, maar zij zit niet op fok![]()
Zelfde redenen als de mannen hier, al is het de laatste 15/20 jaar voor haar wel bewust, ze wil gewoon niet meer.
Heeft n hele tijd wel gewild, maar t lukte gewoon niet.
Maar goed, dat gaat niet over mij, ik dacht alleen even wat vrouwelijks erin te gooien.
Zij is inmiddels 58 trouwens.
Dus als je later geen kinderen en vrouw wil zit dat buiten je belevingswereld?quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:12 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Je zou denken dat je daar als "nice guy" niet intuint, zeker niet na al die stoere verhalen op het internet van andere "nice guys". Die vertellen je maar al te graag dat ze "wraak" nemen door vrouwen die ze niet kunnen krijgen te negeren en lekker hun eigen weg te gaan, dat wil zeggen: chips, videogames, bicep curls, vakanties naar de Filipijnen en misschien een motorrijbewijs.
En een geweldig leven dat ze daarmee hebben joh! Echt! Je hebt geen vrouwen nodig! Allemaal hoeren die oud, lelijk en dik zijn op hun dertigste en dan gaan huilen dat ze niet voor een "nice guy" hebben gekozen die nu zijn "eigen weg" gaat. Echt waar!
Maar eens die leeftijd bereikt zonder vrouwelijke aandacht, begin je ervan te dromen hoe fijn het zou zijn om überhaupt een hand vast te houden, laat staan dat je een knuffel krijgt of een kus op je wang: dat is helemaal buiten je belevingswereld. Net als acteren in een Hollywood film, een straaljager besturen of een reis naar de maan: dat is iets voor andere mensen; niet voor jou.
Dan wordt een vrouw met vier kinderen opeens heel aantrekkelijk.![]()
Ik begrijp en respecteer de keuze om geen kinderen en geen huisje boompje beestje willen. Ik wilde alleen maar aangeven dat je op moet passen dat je dat niet als excuus gaat gebruiken voor een gebrek aan vrouwelijke aandacht. Maar dat zijn jouw zorgen niet, lees ik.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:28 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dus als je later geen kinderen en vrouw wil zit dat buiten je belevingswereld?![]()
Ik heb genoeg vrouwen gehad, maar no way dat ik me later het huisje boompje beestje laat aanpraten. Puur omdat ik denk dat er meer op de wereld is dan dat. De reden dat de meeste mensen dat doen (in mijn ogen) zijn gemakzucht en sociale druk. Niet omdat ze het écht willen.
Bovendien, wie zegt dat die vrouw jou later nog een kus geeft, en überhaupt seks met je wil? Meestal gaat dit ook in een neerwaartse spiraal. Mij niet gezien![]()
Dat snap ik, maar MGTOW's zijn eveneens mannen die zichzelf een 'nice guy' vinden, omdat 'ze' (verschillende populaire kanalen) allemaal de opvatting delen dat mannen de beste, onzelfzuchtige bedoelingen hebben die niet gewaardeerd worden door vrouwen, terwijl vrouwen de slechtste, egoïstische bedoelingen hebben, waardoor een onvriendelijk sociaal, economisch en politiek klimaat zou ontstaan voor mannen, die mannen zou motiveren vrouwen en relaties te vermijden. Een slachtoffer rol die wordt omgedraaid om eenzame mannen een hart onder de riem te steken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat zijn toch MGTOW (men going their own way?). Nice guys zijn van die mannen die om vrouwen heen 'orbiten' en zich permanent in de friendzone bevinden.
Wat een bullshit, als ik vrouwen als hoeren zag, dan hoefde ik toch geen enkele actie te ondernemen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
R&P / Waarom zijn sommige vrouwen zo haatdragend tegenover hun exen
Ik heb de reden voor je: omdat je sekstisch bent en alle vrouwen ziet als kut hoeren ipv mensen
Beter gewoon een relatie en niet trouwen en geen kinderenquote:Op dinsdag 8 november 2016 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De MGTOW waar ik over heb gelezen zijn mannen die in alle opzichten enorm genaaid zijn door hun (ex)vrouw: sociaal (ze zorgt ervoor dat hij steeds minder met (vrijgezelle) vrienden om mag gaan), financieel (divorce rape binnen het duluth-model), emotioneel (de kinderen worden als wapens tegen hem gebruikt (doe dit of dat wel/niet en je ziet ze nooit meer)), en ga zo maar door. Of ze zien het gebeuren bij hun vaders, broers, vrienden en beseffen dat dat geen leven is en er bewust voor kiezen om de eeuwige vrijgezel te zijn en blijven.
Neem het lekker letterlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:55 schreef dip-stick het volgende:
[..]
Wat een bullshit, als ik vrouwen als hoeren zag, dan hoefde ik toch geen enkele actie te ondernemen?
Dan waren mij al die afwijzingen, leugens en gebruikt worden bespaart gebleven en betaalde ik er gewoon voor...
Tja, hier nog één. Maar ik zal uitleggen waarom.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen, vervolgens posten er allemaal mensen die relaties hebben gehad. En lange ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |