abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166488085
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 21:40 schreef broccoli. het volgende:
• Nog nooit een relatie gehad?
Ja, eentje van 2 jaar maar dat was een verkapte vriendschap..

• Leeftijd?
Bijna 24.

• Bewust/Onbewust?
Onbewust als bewust

• Wat is volgens jou de reden?
Ten eerste komen alleen onzekere jongetjes op me af die me als voorbeeld gaan zien en teveel aandacht eisen en passief zijn.

Ten tweede: de mensen waar ik lichamelijk op val vallen vaak niet op mij, dat zijn vrouwelijke vrouwen en mannelijke mannen (ik ben een vrouwelijke kneus :p )

Als er zo'n man interesse in me heeft (vrouwen vinden me eng) dan is het alleen voor de seks.

Als ik überhaupt al met iemand date, met de meesten klikt het niet :p

En door deze issues ontloop ik mensen maar gewoon. :')

Samenvatting: broccoli is lelijk en onzeker :P
Er komen mannen op je af? Dan ben je niet lelijk.
Ik zwaai naar dieren.
pi_166493725
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Die zijn nog in de puberteit. Als ze 25 zijn geweest willen ze serieuze.
Daarna zijn zij en hun vier kinderen klaar om gered te worden door de betrouwbare nice guy.
pi_166494253
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 08:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daarna zijn zij en hun vier kinderen klaar om gered te worden door de betrouwbare nice guy.
Je zou denken dat je daar als "nice guy" niet intuint, zeker niet na al die stoere verhalen op het internet van andere "nice guys". Die vertellen je maar al te graag dat ze "wraak" nemen door vrouwen die ze niet kunnen krijgen te negeren en lekker hun eigen weg te gaan, dat wil zeggen: chips, videogames, bicep curls, vakanties naar de Filipijnen en misschien een motorrijbewijs.

En een geweldig leven dat ze daarmee hebben joh! Echt! Je hebt geen vrouwen nodig! Allemaal hoeren die oud, lelijk en dik zijn op hun dertigste en dan gaan huilen dat ze niet voor een "nice guy" hebben gekozen die nu zijn "eigen weg" gaat. Echt waar!

Maar eens die leeftijd bereikt zonder vrouwelijke aandacht, begin je ervan te dromen hoe fijn het zou zijn om überhaupt een hand vast te houden, laat staan dat je een knuffel krijgt of een kus op je wang: dat is helemaal buiten je belevingswereld. Net als acteren in een Hollywood film, een straaljager besturen of een reis naar de maan: dat is iets voor andere mensen; niet voor jou.

Dan wordt een vrouw met vier kinderen opeens heel aantrekkelijk. _O-
pi_166494408
Jawel, meerdere relaties al, langste 3 jaar.

• Leeftijd?
34

• Bewust/Onbewust?
Momenteel al 4 jaar bewust single

Mensen zijn niet monogaam, vrouwen gaan vreemd bij de vleten, ik bespaar mij een hoop gezeik, hoop geld, hoop stress, en kan doen en laten wat ik wil, heerlijke vakanties, geen gezeur. Ik zweer erbij :P
pi_166494841
Één post verwijderd, daarna was samzzie te snel. Laten we het gezellig houden en niet op de man spelen, thx :*

Ontopic is ook geen overbodige luxe.
Lambo of Rekt
pi_166495076
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:12 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Je zou denken dat je daar als "nice guy" niet intuint, zeker niet na al die stoere verhalen op het internet van andere "nice guys". Die vertellen je maar al te graag dat ze "wraak" nemen door vrouwen die ze niet kunnen krijgen te negeren en lekker hun eigen weg te gaan, dat wil zeggen: chips, videogames, bicep curls, vakanties naar de Filipijnen en misschien een motorrijbewijs.

En een geweldig leven dat ze daarmee hebben joh! Echt! Je hebt geen vrouwen nodig! Allemaal hoeren die oud, lelijk en dik zijn op hun dertigste en dan gaan huilen dat ze niet voor een "nice guy" hebben gekozen die nu zijn "eigen weg" gaat. Echt waar!

Maar eens die leeftijd bereikt zonder vrouwelijke aandacht, begin je ervan te dromen hoe fijn het zou zijn om überhaupt een hand vast te houden, laat staan dat je een knuffel krijgt of een kus op je wang: dat is helemaal buiten je belevingswereld. Net als acteren in een Hollywood film, een straaljager besturen of een reis naar de maan: dat is iets voor andere mensen; niet voor jou.

Dat zijn toch MGTOW (men going their own way?). Nice guys zijn van die mannen die om vrouwen heen 'orbiten' en zich permanent in de friendzone bevinden.
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:17:53 #57
416020 K44S
The bearded man
pi_166495119
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Belgosome het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen hier op het forum (eeuwige vrijgezel = heel je leven al single geweest zijn)

Jawel, een kortte maar heftige 3/4 maanden.
• Leeftijd?
25
• Bewust/Onbewust?
Bewust en onbewust
Ik kom minder zelfverzekerd over dan ik zou willen.
Plus nog wat andere zaken waar eerst aan gewerkt mag worden voor dat ik wat uitstraal :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_166495298
Een topic over eeuwige vrijgezellen, vervolgens posten er allemaal mensen die relaties hebben gehad. En lange ook :D
  dinsdag 8 november 2016 @ 11:21:12 #59
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_166496177
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 21:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Er komen mannen op je af? Dan ben je niet lelijk.
Die mannen komen op me af omdat ze me toegankelijk vinden en ik makkelijk in de omgang ben. Zodat er toch iemand met ze om gaat. En zodat ze op sleeptouw worden genomen omdat zij te poes zijn om zelf iets te gaan doen. Ik voel me dan een mama en zij denken dat ze een dezer dagen hun pik in me mogen steken (daar nemen ze ook al geen initiatief voor). :P Denk niet dat dat met uiterlijk te maken heeft.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_166497194
Nope

• Leeftijd?
33

• Bewust/Onbewust?
Onbewust.

Vrouwen hebben geen interesse en als ze "interesse" hebben, dan zijn het leugens om misbruik van je te maken.
Everything that has no beginning, doesn't have a end.
pi_166497801
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:20 schreef dip-stick het volgende:
Nope

• Leeftijd?
33

• Bewust/Onbewust?
Onbewust.

Vrouwen hebben geen interesse en als ze "interesse" hebben, dan zijn het leugens om misbruik van je te maken.
R&P / Waarom zijn sommige vrouwen zo haatdragend tegenover hun exen
Ik heb de reden voor je: omdat je sekstisch bent en alle vrouwen ziet als kut hoeren ipv mensen
pi_166498185
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:47 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik heb de reden voor je: omdat je sekstisch bent en alle vrouwen ziet als kut hoeren ipv mensen
Is dat de oorzaak of het gevolg van zijn eerdere ervaringen met vrouwen?
pi_166498279
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Maakt het uit? Als hij zijn attitude niet verandert, blijft hij eeuwig single, het ligt heus niet aan alle vrouwen en niet aan hem.
  dinsdag 8 november 2016 @ 13:11:04 #64
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_166498328
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Maakt het uit dat het het gevolg is? Als het nu de muur is die hem in de weg staat zal hij er toch echt zelf iets aan moeten doen. Als hij wilt dat het veranderd. Als hij gewoon wilt kunnen blijven zeiken dan vooral zo doorgaan!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_166498383
Het zou al helpen om elke vrouw als individu te zien en niet als geslacht.
pi_166498565
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Een topic over eeuwige vrijgezellen, vervolgens posten er allemaal mensen die relaties hebben gehad. En lange ook :D
Beetje mannen uitlachen die niet aan een vrouwtje kunnen komen toch :@
pi_166498667
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mijn tante is zon eeuwige vrijgezel, maar zij zit niet op fok :+

Zelfde redenen als de mannen hier, al is het de laatste 15/20 jaar voor haar wel bewust, ze wil gewoon niet meer.

Heeft n hele tijd wel gewild, maar t lukte gewoon niet.
Maar goed, dat gaat niet over mij, ik dacht alleen even wat vrouwelijks erin te gooien.
Zij is inmiddels 58 trouwens.
Nou wat een voorbeeld. 58 komt uit een ander tijdperk man. Internet bestond nieteens. Lexa is dat een defensieproject?
pi_166498767
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:12 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dus als je later geen kinderen en vrouw wil zit dat buiten je belevingswereld? :')

Ik heb genoeg vrouwen gehad, maar no way dat ik me later het huisje boompje beestje laat aanpraten. Puur omdat ik denk dat er meer op de wereld is dan dat. De reden dat de meeste mensen dat doen (in mijn ogen) zijn gemakzucht en sociale druk. Niet omdat ze het écht willen.

Bovendien, wie zegt dat die vrouw jou later nog een kus geeft, en überhaupt seks met je wil? Meestal gaat dit ook in een neerwaartse spiraal. Mij niet gezien ^O^
  Moderator / Redactie FP dinsdag 8 november 2016 @ 13:53:34 #69
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_166499295
- Jawel, maar nooit langer dan 2,5 jaar (twee lange in totaal en een paar erg korte).
- 32.
- Bewust, ik was het na een tijdje elke keer wel beu en maakte het uit.
- Zie bovenstaande. Ik verkies vrijheid boven de verplichting van een relatie. Tevens is het hele huisje/boompje/beestje helemaal niks voor mij, dat gevoel had ik al toen ik 15 was en is nooit verdwenen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 08-11-2016 22:02:14 ]
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_166499297
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dus als je later geen kinderen en vrouw wil zit dat buiten je belevingswereld? :')

Ik heb genoeg vrouwen gehad, maar no way dat ik me later het huisje boompje beestje laat aanpraten. Puur omdat ik denk dat er meer op de wereld is dan dat. De reden dat de meeste mensen dat doen (in mijn ogen) zijn gemakzucht en sociale druk. Niet omdat ze het écht willen.

Bovendien, wie zegt dat die vrouw jou later nog een kus geeft, en überhaupt seks met je wil? Meestal gaat dit ook in een neerwaartse spiraal. Mij niet gezien ^O^
Ik begrijp en respecteer de keuze om geen kinderen en geen huisje boompje beestje willen. Ik wilde alleen maar aangeven dat je op moet passen dat je dat niet als excuus gaat gebruiken voor een gebrek aan vrouwelijke aandacht. Maar dat zijn jouw zorgen niet, lees ik.

Overigens snap ik niet waarom er allemaal gemene redenen bedacht moeten worden waarom iemand nooit een relatie heeft gehad. Mensen met relaties hebben evengoed allerlei gebreken en worden, voor zover ik lees in R&P, daar niet voortdurend op aangevallen door eeuwig vrijgezellen. Volstrekt onnodig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat zijn toch MGTOW (men going their own way?). Nice guys zijn van die mannen die om vrouwen heen 'orbiten' en zich permanent in de friendzone bevinden.
Dat snap ik, maar MGTOW's zijn eveneens mannen die zichzelf een 'nice guy' vinden, omdat 'ze' (verschillende populaire kanalen) allemaal de opvatting delen dat mannen de beste, onzelfzuchtige bedoelingen hebben die niet gewaardeerd worden door vrouwen, terwijl vrouwen de slechtste, egoïstische bedoelingen hebben, waardoor een onvriendelijk sociaal, economisch en politiek klimaat zou ontstaan voor mannen, die mannen zou motiveren vrouwen en relaties te vermijden. Een slachtoffer rol die wordt omgedraaid om eenzame mannen een hart onder de riem te steken.

Ik geloof helemaal niet dat MGTOW's gelukkig zijn. Zoals Steve Hoca zegt: "MGTOW's are TFL in disguise". (Voor iedereen die denkt: 'wtf lees ik nu weer', tja je wordt hoe ouder hoe gekker . :D

Sorry voor de off topic, maar dit is zo'n saaie enquête: als de behoefte er is, moeten we misschien een Forever Alone reeks openen waar we op een vriendelijkere, constructievere manier de 'feels' kunnen delen, dan steeds die haatdragende discussies in verkapte 'Boehoe ik ben maagd en/of eeuwig vrijgezel en alle vrouwen zijn hoeren' topics. Een reeks die ook alleen toegankelijk wordt gemaakt voor Forever Alones en zodoende niet getrolld wordt door mensen met ongevraagde adviezen. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Drieklank op 08-11-2016 13:59:12 ]
pi_166499340
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:47 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat een bullshit, als ik vrouwen als hoeren zag, dan hoefde ik toch geen enkele actie te ondernemen?

Dan waren mij al die afwijzingen, leugens en gebruikt worden bespaart gebleven en betaalde ik er gewoon voor...
Everything that has no beginning, doesn't have a end.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 8 november 2016 @ 13:58:56 #72
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_166499419
De MGTOW waar ik over heb gelezen zijn mannen die in alle opzichten enorm genaaid zijn door hun (ex)vrouw: sociaal (ze zorgt ervoor dat hij steeds minder met (vrijgezelle) vrienden om mag gaan), financieel (divorce rape binnen het duluth-model), emotioneel (de kinderen worden als wapens tegen hem gebruikt (doe dit of dat wel/niet en je ziet ze nooit meer)), en ga zo maar door. Of ze zien het gebeuren bij hun vaders, broers, vrienden en beseffen dat dat geen leven is en er bewust voor kiezen om de eeuwige vrijgezel te zijn en blijven.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_166500235
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De MGTOW waar ik over heb gelezen zijn mannen die in alle opzichten enorm genaaid zijn door hun (ex)vrouw: sociaal (ze zorgt ervoor dat hij steeds minder met (vrijgezelle) vrienden om mag gaan), financieel (divorce rape binnen het duluth-model), emotioneel (de kinderen worden als wapens tegen hem gebruikt (doe dit of dat wel/niet en je ziet ze nooit meer)), en ga zo maar door. Of ze zien het gebeuren bij hun vaders, broers, vrienden en beseffen dat dat geen leven is en er bewust voor kiezen om de eeuwige vrijgezel te zijn en blijven.
Beter gewoon een relatie en niet trouwen en geen kinderen _O_
pi_166500474
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:55 schreef dip-stick het volgende:

[..]

Wat een bullshit, als ik vrouwen als hoeren zag, dan hoefde ik toch geen enkele actie te ondernemen?

Dan waren mij al die afwijzingen, leugens en gebruikt worden bespaart gebleven en betaalde ik er gewoon voor...
Neem het lekker letterlijk.
pi_166511721
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Tja, hier nog één. Maar ik zal uitleggen waarom.

Ja, wel dus. Een serieuze relatie, inclusief samenwonen, die ruim vijf jaar heeft geduurd. En daarvóór een korte relatie van een paar maanden.

• Leeftijd?
38

• Bewust/Onbewust?
Onbewust. Of mischien kan ik beter zeggen: ongewenst.

Eerlijk is eerlijk: tot ik 27/28 was, had ik nauwelijks behoefte aan relaties. Ik had een leuke baan, wat hobbies en was heel tevreden. Tot ik halsoverkop verliefd werd op een collega. Zij had geen interesse in mij, maar ik voelde ineens een leegte. Ik besefte dat er iets ontbrak. Dat ik liefde nodig had en dat ik zelf een hoop liefde te geven had.

Als we dan even een jaartje of tien fast forwarden en mijn relatie overslaan, heb ik dat gevoel weer/nog altijd. Van mijn uiterlijk moet ik het helaas niet hebben en het gebeurt maar zelden dat vrouwen interesse in mij tonen. Een gebrek aan zelfvertrouwen heb ik niet, behalve als het over vrouwen gaat. Zelf op iemand afstappen vind ik echt doodeng.

Afijn, hope dies last. Ik hoop dat ik de ware nog eens tegenkom. Maar ik ben eigenlijk best wel bang dat ik vanaf nu een eeuwige vrijgezel blijf. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')