Nah, dan denkt iedereen dat ik racistisch ben.quote:Op zondag 6 november 2016 13:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Integreren is dat het niet echt uitmaakt hoe je je gedraagt, zolang de Nederlanders maar geen last van je hebben of een notie hebben van je bestaan. Chinezen snappen dit. Misschien kun jij het aan de rest uitleggen.
Misschien moet je eens ophouden constant in die slachtofferrol te kruipen.quote:Op zondag 6 november 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, dan denkt iedereen dat ik racistisch ben.
Dan denken ze dat maar. Je kan beter eerlijk zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent een jehova. Je moet zelf integreren.quote:Op zondag 6 november 2016 13:52 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat is het nieuwerwetse integreren
Ja, is ook niet zo gek als je doodleuk dingen opschrijft als 'je verkleden als neger'.quote:Op zondag 6 november 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn zenders die pieten in de ban hebben gedaan, opgelost toch?quote:Op zondag 6 november 2016 13:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar ze willen wel meedoen. Sterker nog, al zouden ze er zich aan willen onttrekken dan lukt dat niet echt. Of vindt je het werkelijk realistisch dat mensen zich inmiddels een maand of 3 per jaar op moeten sluiten? Hun kinderen van school af moeten houden, niet naar winkels kunnen en ga zo maar door?
Wat is er zo erg aan als je dat gewoonweg bent?quote:Op zondag 6 november 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij mag niet eens het sinterklaasfees vieren van haar geloof. Snap dan ook niet zo goed wat ze in deze discussie doet.quote:Op zondag 6 november 2016 13:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij bent een jehova. Je moet zelf integreren.
Of niet, ook best. Maar je bent wel de laatste die zich met dat soort zaken zou moeten bemoeien. Hypocriet.
Precies, het is 2016. Beken kleur. Haha, kleur.quote:Op zondag 6 november 2016 13:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan als je dat gewoonweg bent?
Dat vind ik een uitstekende vraag. Het lijkt erop dat die racisten die er zijn in dit topic, en dat zijn er echt wel een paar, allemaal hun uiterste best doen om dat te ontkennen.quote:Op zondag 6 november 2016 13:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees hier, zijn zowel de pro als de anti even racistisch.quote:Op zondag 6 november 2016 13:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan denken ze dat maar. Je kan beter eerlijk zijn.
Mja... de term racisme is natuurlijk al aan heftige inflatie onderhevig.quote:Op zondag 6 november 2016 13:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Het zijn niet de kritisch op piet mensen die problemen hebben met die veranderingen, die vinden dat juist goed. Het zijn de pro pieters die schuimbekkend op de grond neervallen ervan.quote:Op zondag 6 november 2016 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn zenders die pieten in de ban hebben gedaan, opgelost toch?
Nee, ze zullen niet rusten tot alle zwarte pieten verbannen zijn.
Dan organiseer je toch zelf een optocht met als negers verklede blanken?quote:Op zondag 6 november 2016 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn zenders die pieten in de ban hebben gedaan, opgelost toch?
Nee, ze zullen niet rusten tot alle zwarte pieten verbannen zijn.
Hoe kom je tot die conclusie, neem me even mee in jouw hoofd.quote:Op zondag 6 november 2016 13:58 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees hier, zijn zowel de pro als de anti even racistisch.
Dan is het toch ook geen probleem om uit de kast te komen als racist? Wat houdt je tegenquote:Op zondag 6 november 2016 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja... de term racisme is natuurlijk al aan heftige inflatie onderhevig.
Dan organiseer je toch zelf een optocht met blanke pieten?quote:Op zondag 6 november 2016 13:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan organiseer je toch zelf een optocht met als negers verklede blanken?
Oh nee, wacht. De doelgroep wil altijd alles in de schoot geworpen krijgen.
Neuh, racisme wordt gewoon door meer mensen oké gevonden.quote:Op zondag 6 november 2016 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja... de term racisme is natuurlijk al aan heftige inflatie onderhevig.
Is er al.quote:Op zondag 6 november 2016 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan organiseer je toch zelf een optocht met blanke pieten?
Als je van mening bent dat immigranten zich aan land van bestemming moeten passen, in plaats van het 'Nieuwe integreren' racisme is, ben ik racist.quote:Op zondag 6 november 2016 13:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan is het toch ook geen probleem om uit de kast te komen als racist? Wat houdt je tegen?
Je kunt niet altijd alles beantwoorden met "wat je zegt ben je zelf". De doelgroep die van mening is dat Zwarte Piet niet meer van deze tijd is organiseert alles altijd al. Dat is wat je hen toch kwalijk neemt?quote:Op zondag 6 november 2016 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan organiseer je toch zelf een optocht met blanke pieten?
Oh nee, wacht. De doelgroep wil liever dat heel Nederland zich aan hen aanpast.
Snap je het al?
En iemand die hier geboren is? Die ook?quote:Op zondag 6 november 2016 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je van mening bent dat immigranten zich aan land van bestemming moeten passen, in plaats van het 'Nieuwe integreren' racisme is, ben ik racist.
Als je van één kant bent zal je het toch niet zien. Ik ben neutraal en ik zie het van beide kanten welquote:Op zondag 6 november 2016 13:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe kom je tot die conclusie, neem me even mee in jouw hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |