Wejoo zij lijkt kapot veel op mijn Tinder date van een paar maanden terug.quote:Op zondag 6 november 2016 02:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die knappe turnster van Olympischr zpelen
Helaas wel je spelfout mee geplakt het is eigenlijk Eythora Thorsdottir aldus google.quote:
wat zei ik danquote:Op zondag 6 november 2016 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helaas wel je spelfout mee geplakt het is eigenlijk Eythora Thorsdottir aldus google.
Ik wou snel zijn dus maar vlug je reactie geplaktquote:
wil je dat thorsdottir wordtquote:Op zondag 6 november 2016 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wou snel zijn dus maar vlug je reactie geplakt
Doe maar anders is het voer voor GGMM.quote:
Mijn vriendin heeft ook eindelijk Skins gezien en begon opeens over Cassie dat was akward.quote:
Effy knapperquote:
Hoezo?quote:Op zondag 6 november 2016 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook eindelijk Skins gezien en begon opeens over Cassie dat was akward.
??? Van Frodo?quote:Op zondag 6 november 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar heeft die Sam toch maar mooi zijn worst ingestoken
Cook beste personage uit die gehele serie.quote:Op zondag 6 november 2016 02:59 schreef richolio het volgende:
Skinsgod
Vond die aflevering dat ze gingen kamperen in het bos nog steeds eng. En natuurlijk verziekte Cook weer de boel (maar Cook was wel genot)
Ja, dat was toffe aflevering ja. Vooral met die trip van Effyquote:Op zondag 6 november 2016 02:59 schreef richolio het volgende:
Skinsgod
Vond die aflevering dat ze gingen kamperen in het bos nog steeds eng. En natuurlijk verziekte Cook weer de boel (maar Cook was wel genot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |