Mwa, zover ik weet is de wachttijd bij een HAP altijd zo lang, dus dit had makkelijk anders opgelost kunnen worden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:26 schreef Pharkus het volgende:
Lijkt me dat ze een verkeerde inschatting gemaakt hebben.
Ik bedoel een inschatting met de triage.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, zover ik weet is de wachttijd bij een HAP altijd zo lang, dus dit had makkelijk anders opgelost kunnen worden.
Maar TS, kun je zelf niet rechtstreeks bellen met de SEH de volgende keer?
Mijn ervaring juist niet. Wel met de SEH niet met de HAP.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, zover ik weet is de wachttijd bij een HAP altijd zo lang, dus dit had makkelijk anders opgelost kunnen worden.
Dat kost je je eigen risico.quote:Maar TS, kun je zelf niet rechtstreeks bellen met de SEH de volgende keer?
Dat kost het sowieso wel als je doorverwezen bent, en in het geval van TS heb ik zo het vermoeden dat die allang verbruikt is.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mijn ervaring juist niet. Wel met de SEH niet met de HAP.
[..]
Dat kost je je eigen risico.
Nee hoor, ik kon afgelopen week bijna zo doorlopen bij de HAP. Ik was de enige in de wachtkamer.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, zover ik weet is de wachttijd bij een HAP altijd zo lang
Dat mag niet van de verzekeringquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar TS, kun je zelf niet rechtstreeks bellen met de SEH de volgende keer?
In het weekend is het op de HAP echt altijd topdrukte.. Daarom heb ik ook de afspraak dat ze me direct doorverwijzen.. Maar daar was deze mevrouw het niet mee eens..quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mijn ervaring juist niet. Wel met de SEH niet met de HAP.
[..]
Dat kost je je eigen risico.
Tis op dezelfde locatie maar moest me gewoon melden bij het loket van de SEH en van daaruit de wachtkamer in..quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zit de hap op dezelfde locatie als de Seh? Hier is dat namelijk een deur verder, en dan hoef je echt niet op nieuw in de wachtkamer. Dan ga je gewoon binnendoor en word je gelijk geholpen.
Wat een prutsers. Als iemand al heeft gewacht en door een arts naar de seh wordt verwezen schuif je die toch gelijk vooraan lijkt mij. Als er tenminste niets urgenters tussendoor komt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Tis op dezelfde locatie maar moest me gewoon melden bij het loket van de SEH en van daaruit de wachtkamer in..
Bureaucratie hè..quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat een prutsers. Als iemand al heeft gewacht en door een arts naar de seh wordt verwezen schuif je die toch gelijk vooraan lijkt mij. Als er tenminste niets urgenters tussendoor komt.
In het weekend?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kon afgelopen week bijna zo doorlopen bij de HAP. Ik was de enige in de wachtkamer.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:23 schreef madam-april het volgende:
Ik heb een ziekte waardoor mijn gewrichten heel makkelijk uit de kom gaan. Vanochtend was het weer eens raak dus na zelf mijn gewricht weer terug in de kom getrokken te hebben belde ik naar de HAP voor een automatische doorverwijzing naar de SEH.. Normaal krijg ik die ook maar de mevrouw aan de telefoon vond dat ik de 'normale' weg moest volgen en eerst naar de HAP moest komen..Nou goed niks aan te doen dus ik maak om 13:15 een afspraak voor over een half uur, kom netjes op tijd en het eerste wat ik te horen krijg, ga maar uit van een minimale wachttijd van een uur want de patiënten die om 12:45 een afspraak hadden zitten nog in de wachtkamer.. uuhm hallo waarom maak je met mij een afspraak voor 13:45 terwijl je weet dat je ontzettend achterloopt op schema en het absoluut uitgesloten is dat ik om 13:45 geholpen kan worden.. Na ruim een uur in de overvolle wachtkamer, werd ik binnengeroepen door een van de dienstdoende huisartsen.. Die had mijn dossier even vlug bekeken en stuurde me zonder me verder te onderzoeken direct door naar de SEH.. Op de SEH uiteindelijk ook nog zo'n 2,5 uur bijna aan een stuk door zitten wachten, eerst op de arts, toen op de foto, weer op de arts, toen op een andere arts en uiteindelijk op de verpleegkundige die mijn hand ging gipsen..
Klacht: ruim een uur gewacht op de HAP voor niks..
Heb je nog pijn?quote:
Fijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |