abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166439086
Ik heb een ziekte waardoor mijn gewrichten heel makkelijk uit de kom gaan. Vanochtend was het weer eens raak dus na zelf mijn gewricht weer terug in de kom getrokken te hebben belde ik naar de HAP voor een automatische doorverwijzing naar de SEH.. Normaal krijg ik die ook maar de mevrouw aan de telefoon vond dat ik de 'normale' weg moest volgen en eerst naar de HAP moest komen.. }:| Nou goed niks aan te doen dus ik maak om 13:15 een afspraak voor over een half uur, kom netjes op tijd en het eerste wat ik te horen krijg, ga maar uit van een minimale wachttijd van een uur want de patiënten die om 12:45 een afspraak hadden zitten nog in de wachtkamer.. uuhm hallo waarom maak je met mij een afspraak voor 13:45 terwijl je weet dat je ontzettend achterloopt op schema en het absoluut uitgesloten is dat ik om 13:45 geholpen kan worden.. Na ruim een uur in de overvolle wachtkamer, werd ik binnengeroepen door een van de dienstdoende huisartsen.. Die had mijn dossier even vlug bekeken en stuurde me zonder me verder te onderzoeken direct door naar de SEH.. Op de SEH uiteindelijk ook nog zo'n 2,5 uur bijna aan een stuk door zitten wachten, eerst op de arts, toen op de foto, weer op de arts, toen op een andere arts en uiteindelijk op de verpleegkundige die mijn hand ging gipsen..

Klacht: ruim een uur gewacht op de HAP voor niks.. }:|
pi_166439119
Wat vervelend voor je.
pi_166439186
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:24 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wat vervelend voor je.
Thanx
  Forum Admin zaterdag 5 november 2016 @ 21:26:36 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_166439191
Lijkt me dat ze een verkeerde inschatting gemaakt hebben.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_166439271
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

Thanx
Het sarcasme druipt er vanaf. :')
pi_166439347
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:26 schreef Pharkus het volgende:
Lijkt me dat ze een verkeerde inschatting gemaakt hebben.
Mwa, zover ik weet is de wachttijd bij een HAP altijd zo lang, dus dit had makkelijk anders opgelost kunnen worden.

Maar TS, kun je zelf niet rechtstreeks bellen met de SEH de volgende keer?
  Forum Admin zaterdag 5 november 2016 @ 21:32:36 #7
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_166439374
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:31 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Mwa, zover ik weet is de wachttijd bij een HAP altijd zo lang, dus dit had makkelijk anders opgelost kunnen worden.

Ik bedoel een inschatting met de triage.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_166439376
Boehoe
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_166439432
quote:

[..]

Mijn ervaring juist niet. Wel met de SEH niet met de HAP.

quote:
Dat kost je je eigen risico.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_166439461
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Het sarcasme druipt er vanaf. :')
ik meende het.
pi_166439471
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

[..]

Dat kost het sowieso wel als je doorverwezen bent, en in het geval van TS heb ik zo het vermoeden dat die allang verbruikt is.
pi_166439486
quote:

[..]

Mwa, zover ik weet is de wachttijd bij een HAP altijd zo lang
Nee hoor, ik kon afgelopen week bijna zo doorlopen bij de HAP. Ik was de enige in de wachtkamer.
pi_166439600
quote:

[..]

Dat mag niet van de verzekering }:|
pi_166439622
Zit de hap op dezelfde locatie als de Seh? Hier is dat namelijk een deur verder, en dan hoef je echt niet op nieuw in de wachtkamer. Dan ga je gewoon binnendoor en word je gelijk geholpen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_166439628
Als wij onze klanten elke keer een uur laten wachten lopen ze weg en gaan ze naar een concurrent.
pi_166439662
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

[..]

In het weekend is het op de HAP echt altijd topdrukte.. Daarom heb ik ook de afspraak dat ze me direct doorverwijzen.. Maar daar was deze mevrouw het niet mee eens..
pi_166439716
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zit de hap op dezelfde locatie als de Seh? Hier is dat namelijk een deur verder, en dan hoef je echt niet op nieuw in de wachtkamer. Dan ga je gewoon binnendoor en word je gelijk geholpen.
Tis op dezelfde locatie maar moest me gewoon melden bij het loket van de SEH en van daaruit de wachtkamer in..
pi_166439844
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Tis op dezelfde locatie maar moest me gewoon melden bij het loket van de SEH en van daaruit de wachtkamer in..
Wat een prutsers. Als iemand al heeft gewacht en door een arts naar de seh wordt verwezen schuif je die toch gelijk vooraan lijkt mij. Als er tenminste niets urgenters tussendoor komt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_166440201
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat een prutsers. Als iemand al heeft gewacht en door een arts naar de seh wordt verwezen schuif je die toch gelijk vooraan lijkt mij. Als er tenminste niets urgenters tussendoor komt.
Bureaucratie hè..

Op de SEH heb ik trouwens ook nog onnodig lang gewacht omdat ze een fout hadden gemaakt.. De ene arts dacht dat de andere me al gezien had maar die dacht juist dat ik door die eerste was gezien :|
pi_166440430
Ik dacht dat FOK! twee nieuwe fora had geopend...
pi_166440438
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee hoor, ik kon afgelopen week bijna zo doorlopen bij de HAP. Ik was de enige in de wachtkamer.
In het weekend?
pi_166440473
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 november 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
..
  zaterdag 5 november 2016 @ 22:17:27 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_166440722
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:23 schreef madam-april het volgende:
Ik heb een ziekte waardoor mijn gewrichten heel makkelijk uit de kom gaan. Vanochtend was het weer eens raak dus na zelf mijn gewricht weer terug in de kom getrokken te hebben belde ik naar de HAP voor een automatische doorverwijzing naar de SEH.. Normaal krijg ik die ook maar de mevrouw aan de telefoon vond dat ik de 'normale' weg moest volgen en eerst naar de HAP moest komen.. }:| Nou goed niks aan te doen dus ik maak om 13:15 een afspraak voor over een half uur, kom netjes op tijd en het eerste wat ik te horen krijg, ga maar uit van een minimale wachttijd van een uur want de patiënten die om 12:45 een afspraak hadden zitten nog in de wachtkamer.. uuhm hallo waarom maak je met mij een afspraak voor 13:45 terwijl je weet dat je ontzettend achterloopt op schema en het absoluut uitgesloten is dat ik om 13:45 geholpen kan worden.. Na ruim een uur in de overvolle wachtkamer, werd ik binnengeroepen door een van de dienstdoende huisartsen.. Die had mijn dossier even vlug bekeken en stuurde me zonder me verder te onderzoeken direct door naar de SEH.. Op de SEH uiteindelijk ook nog zo'n 2,5 uur bijna aan een stuk door zitten wachten, eerst op de arts, toen op de foto, weer op de arts, toen op een andere arts en uiteindelijk op de verpleegkundige die mijn hand ging gipsen..

Klacht: ruim een uur gewacht op de HAP voor niks.. }:|
:'(
Arme jij :* :* O+ O+ O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_166440970
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 november 2016 22:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:'(
Arme jij :* :* O+ O+ O+
Dankje :) :*
  zaterdag 5 november 2016 @ 22:35:54 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_166441245
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 22:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dankje :) :*
Heb je nog pijn?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_166442405
Ja maar heb pijnstillers _O_
  zaterdag 5 november 2016 @ 23:25:22 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_166442530
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 23:20 schreef madam-april het volgende:
Ja maar heb pijnstillers _O_
Fijn O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')