De meerderheid heeft ook geen affiniteit met Pinksteren, hemelvaart, en dat soort dagen. De meerderheid heeft ook geen idee waarom die feestdagen gevierd worden. Toch wel prettig dat we die vrije dagen hebben omdat een minderheid er wel waarde aan hecht, toch?quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:42 schreef JanCees het volgende:
Toch gek dat een absolute minderheid er in slaagt zwarte piet kapot te maken, klinkt niet erg DEMOCRATISCH in mijn oren!!
Groepsverkrachting is daarentegen dan wel weer een bijzonder democratisch gebeuren.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De meerderheid heeft ook geen affiniteit met Pinksteren, hemelvaart, en dat soort dagen. De meerderheid heeft ook geen idee waarom die feestdagen gevierd worden. Toch wel prettig dat we die vrije dagen hebben omdat een minderheid er wel waarde aan hecht, toch?
Ja, die koddige vergelijking zag ik al de revue passeren hihiquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Groepsverkrachting is daarentegen dan wel weer een bijzonder democratisch gebeuren.
ja, wees er blij mee! Die hebben ze in het VK niet! Prijs de heer, ¤7,50!quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De meerderheid heeft ook geen affiniteit met Pinksteren, hemelvaart, en dat soort dagen. De meerderheid heeft ook geen idee waarom die feestdagen gevierd worden. Toch wel prettig dat we die vrije dagen hebben omdat een minderheid er wel waarde aan hecht, toch?
Geldt voor wel meer. Slavernij ook.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die koddige vergelijking zag ik al de revue passeren hihi
Eh...quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, wees er blij mee! Die hebben ze in het VK niet! Prijs de heer, ¤7,50!
Zwarte piet gaat dan ook heel nederland aanquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
lol okquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maakt het niet minder democratisch? Wil je niet steeds woorden in mijn mond leggen?
Cultureel Erfgoed! Daar mag niet aan getornd worden!quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:49 schreef JanCees het volgende:
Zwarte piet gaat dan ook heel nederland aan
De meest intolerante dicteert.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:42 schreef JanCees het volgende:
Toch gek dat een absolute minderheid er in slaagt zwarte piet kapot te maken, klinkt niet erg DEMOCRATISCH in mijn oren!!
Ik zie mogelijkheden voor een politieke partij.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zwarte piet gaat dan ook heel nederland aan
Zoals ik al eerder gezegd heb heeft een kleine minderheid hier Nederland in zijn greep. De politieke correctheid regeert en slaat door en de blanke man is schuldig.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:50 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De meest intolerante dicteert.
https://medium.com/@nntal(...)f83ce4e15#.55ja9uv5d
Je bent een jaar of 12 te laat.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een politieke partij.
Prijs de heer, 7,50quote:
Wij fungeren als seksslavinnen voor die zwarte onmensenquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang de blanke vrouwen dat maar niet zijn.
maar dan wel vrijwillig.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij fungeren als seksslavinnen voor die zwarte onmensen.
Daar zijn ze in Frankrijk al mee begonnen, geen openbare kerststallen meer daar.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgende stap is het aanpakken van onze Christelijke feestdagen. Nou dan zijn de rapen gaar hé.
Dan heb je alleen nog je white privilege.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang de blanke vrouwen dat maar niet zijn.
Dacht dat de P voor Partij stond, niet voor Piet.quote:
Ze gaan ten onder aan hun eigen waanzin, let maar opquote:Op zaterdag 5 november 2016 10:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gezegd heb heeft een kleine minderheid hier Nederland in zijn greep. De politieke correctheid regeert en slaat door en de blanke man is schuldig.
Laïcisme is al iets ouder hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar zijn ze in Frankrijk al mee begonnen, geen openbare kerststallen meer daar.
daar ben ik me van bewust. Jij ook?quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan heb je alleen nog je white privilege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |