Het is slechts mijn mening.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa.... 23:00 uur valt wel mee toch, voor een zaterdagavond? En Vout plant eigenlijk bijna altijd rond die tijd. Jammer dat er nu niks voor zat. Ik heb twee keer voor Vout gedraaid, maar had nu geen gelegenheid. Ik vind zaterdag van 19:00 - 21:00 uur best een leuk slotje om te draaien, in aanloop naar Vout.
Ik ben dan bij de kaboutersquote:
Moeder kabouter moet woensdag de hele dag weg dus ik heb de kabouters voor mezelfquote:
Dat is wel gezellig.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Moeder kabouter moet woensdag de hele dag weg dus ik heb de kabouters voor mezelf
Ik moet dinsdagavond helaas wegquote:
quote:
Vout trekt soms ook veel luisteraars, mijn idee is om het van 20u - 22u te zetten met kans op verlenging. of van 22:00u - 0:00u maar nogmaals dat is hoe ik er over meedenk.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook weer zo, maar we moeten het aantal luisteraars ook weer omhoog zien te krikken
positief meedenken is altijd welkomquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vout trekt soms ook veel luisteraars, mijn idee is om het van 20u - 22u te zetten met kans op verlenging. of van 22:00u - 0:00u maar nogmaals dat is hoe ik er over meedenk.
Trustenquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:37 schreef just me het volgende:
* just me gaat verstandig doen en slapen.
Ben niet helemaal fit en ik ga proberen morgen fitter te zijntrustuh allemaal en nog een fijne avond!
Mijn insteek is altijd positief bedoeld ook wanneer het soms niet zo overkomt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
positief meedenken is altijd welkom
Dan kan ik helaas nog korter luisteren; moet rond 19:20 uur van huis. Ik probeer in elk geval het begin mee te pakken.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan kan ik helaas nog korter luisteren; moet rond 19:20 uur van huis. Ik probeer in elk geval het begin mee te pakken.
Donderdag en vrijdag zijn eigenlijk bijna altijd lastig voor mij; donderdag helemaal. Vrijdag valt soms uit, zoals laatst; dus dan ben ik wél thuis. Komende vrijdag trouwens ook.quote:
Je bent gewoon een druk persoon.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag zijn eigenlijk bijna altijd lastig voor mij; donderdag helemaal. Vrijdag valt soms uit, zoals laatst; dus dan ben ik wél thuis. Komende vrijdag trouwens ook.
Deze week heb ik, op maandag na, elke avond iets. Ik lijk nu net een heel druk bezit, interessant-doenerig persoon, maar het is puur toeval.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd soms geloofwaardig de schijn hoog.
Je speelt toch in een band?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd soms geloofwaardig de schijn hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |