Schijnt ook openhartig te zijn. Die van Dennis en George Best moet ik nog te pakken krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil die van Barry Hay ook lezen.
John de Wolf: Ik ben geen politiciquote:
Die heb ik ook. Keith Richards Ook zo goed.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor m'n verjaardag gekregen. Weet je welke ook een aanrader is ? Die van Keith Richards. Ook die van Dennis Rodman de travestiete basketballer is geweldig.
Kloptquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is sowieso niet veel tegenwoordig
jezus Groningen zo duur?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
Voor 49 euro naar Johannes en Paxcon
Ken je Bert Hiddema. Is erg goed met z'n biografiënquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Keith Richards Ook zo goed.
Ook een goeie bio van Magic Johnson die HIV besmet isquote:
Ja, die schrijft ook goed.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Bert Hiddema. Is erg goed met z'n biografiën
top 5 beste spelers ooitquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook een goeie bio van Magic Johnson die HIV besmet is
Even gokken naar de anderen.quote:
En Patrick Ewing. 6 man in de top 5, moet kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even gokken naar de anderen.
Kareem Abdul Jabar, Michael Jordan, Larry Bird en Wilt Chamberlain ?
Doet me denken aan Wim Jonk en Richard Witschge als co-commentatorenquote:
Bill Russel voor Jabbarquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even gokken naar de anderen.
Kareem Abdul Jabar, Michael Jordan, Larry Bird en Wilt Chamberlain ?
Scottie Pippenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Patrick Ewing. 6 man in de top 5, moet kunnen.
The mailman always deliverce. Og nee dat was Malonequote:Op vrijdag 4 november 2016 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Patrick Ewing. 6 man in de top 5, moet kunnen.
Echt ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |